The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

MNAR inspiră

Muzeul Naţional de Artă al României şi The Institute lansează concursul de idei MNAR Inspiră pentru a aduce o nouă perspectivă asupra modalităţilor de valorizare a patrimoniului muzeal prin design contemporan şi pentru a promova colaborarea dintre instituţiile muzeale şi zona industriilor creative.

Ȋnscrierea ȋn competiție presupune înscrierea unei propuneri de suveniruri sau set de suveniruri (obiecte de design, produse decorative, produse textile, proiect de grafică aplicată) ținând cont de specificul și necesitățile proiectului, așa cum sunt descrise în brief-ul concursului și în regulament.  

Concursul are ca obiectiv crearea unor proiecte de design de produs care reinterpretează elementele identitare asociate patrimoniului deținut de Muzeul Naţional de Artă al României. Proiectele ȋnscrise vor viza o soluție cât mai potrivită conformă cu brieful de creație și trebuie să întrunească funcționalitatea și calitățile unor suveniruri (acestea pot fi ustensile, accesorii fashion, produse tableware, produse de papetărie și design grafic, țesături, textile, mici decorațiuni), obiecte versatile prin care se subliniază legătura cu valorile muzeului. 

Perioada de înscriere în concurs este 12 februarie - 9 martie 2020

DESPRE APLICANT

*
*
*
(website, Facebook, Twitter, Pinterest, Tumblr, Instagram, You Tube Channel etc.):
*
*

PROIECT

așa cum va fi folosit în toate materialele de comunicare
*
(maxim 1500 de semne despre conceptul proiectului și ce conține acesta/ funcționalitatea lui)
*
(maxim 1500 de semne- motivația alegerii temei și despre procesul de documentare efectuat)
*
(justificați în maximum 1000 de semne oportunitatea proiectului/obiectului sau seriei de obiecte propuse raportată la obiectivul concursului, precum şi atractivitatea obiectului creat ca suvenir în spaţiul muzeal)
*
(detalierea materialelor și a proceselor de fabricație, perioada necesară prototipării, anticiparea provocărilor legate de producția în serie și capacitatea de producție, aici se vor include și recomandări de furnizori, producători sau implementatori pentru producția respectivelor obiecte, dacă este cazul – maximum 1500 semne)
*

Reprezentarea grafică a proiectului

(minimum 3 randări sau reprezentări grafice ale produsului propus, acestea pot fi realizate în orice program, însă se vor uploada în format .jpg/.pdf. Aceste fotogrfii pot fi utilizate în campania de promovare a proiectului)



(se pot uploada .jpg-uri/.pdf-uri, maximum 10 MB; dacă fișierele depășesc această dimensiune, copiați un link de transfer în câmpul de mai jos)

BUGET

(descarcă de aici draftul, completează-l și detaliază-l)

*
(maximum 500 de semne - se vor detalia estimările de costuri pentru fabricație, costurile realizării unui exemplar/prototip, dar și costurile și capacitatea de producție pentru 40-100 bucăți, respectiv 100-500 de bucăți, punându-se accent pe fluctuația costurilor/bucată raportată la creșterea volumului)
*
(maximum 500 de semne - se vor detalia provocările și limitările anticipate legate de cantitățile de producție)
*

DECLARAŢIE PRIVIND AUTENTICITATE DESIGN

(descarcă de aici declarația și completeaz-o)

*


Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.