The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ADC*RO prelungeşte înscrierile pentru Școala ADC*RO şi spune: „Dǎ pauzǎ!”

News / 13 Noi 2018 /
  • ADC*RO prelungeşte înscrierile pentru Școala ADC*RO  şi spune: „Dǎ pauzǎ!”
1/1
Ȋnscrierile la Școala ADC*RO se prelungesc pânǎ pe 18 noiembrie. Înscrierile se fac online, pe www.scoalaadc.ro, rezolvând brief-ul de concurs propus de tutori. Participarea la concursul de admitere este gratuită.

Dǎ pauzǎ, vezi ce e în jurul tǎu, vezi problemele din multe dintre statisticile legate de România şi vezi ce poţi rezolva tu. Nu poţi rezolva tot, dar poţi contribui sǎ stârneşti conversaţii, sǎ faci oamenii sǎ fie mai conectaţi la realitate, sǎ ştie, sǎ acţioneze. Şcoala ADC*RO te învaţǎ şi cum, prin directori de creaţie dedicaţi, care îţi dau mai departe o parte din tot ce ştiu ei.

Tineri care vor sǎ schimbe lumea prin comunicare sunt exact tinerii de care avem nevoie în publicitate. Ȋn momentul asta îi gǎseşti în alte pǎrţi: în muzicǎ, în film, în voluntariat social. Am decis sǎ îi abordǎm direct şi sǎ îi invitǎm sǎ înveţe mai bine şi mai structurat cum sǎ participe la proiecte care sǎ schimbe România în bine.”, povesteşte Valentin Suciu, Creative Partner Jazz & Preşedinte ADC România.

Despre asta vorbeşte noul video de promovare a Şcolii ADC*RO, care invitǎ young creatives sǎ aplice la şcoala de gândire şi creaţie publicitarǎ, ajunsǎ la ediţia cu numǎrul 11, cu peste 500 de absolvenţi şi aproximativ 50 % dintre ei activi în publicitate, cu campanii în portofolii care schimbǎ în fiecare zi percepții. 




Cursurile vor începe la începutul lui 2019 și vor dura patru luni. Școala cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate de la noi. La finalul școlii, aceștia își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții.

Printre tutorii care aşteaptǎ sǎ pregǎteascǎ o nouǎ generaţie de studenţi se aflǎ: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripşa – Creative Partner Three, Cătălin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Ţurcanu – Creative Director Mercury360, Radu Pilat – Managing Partner Heist Industries, Şerban Alexandrescu – Creative Director Headvertising şi Ştefan Vasilachi – Creative Director DDB România.

Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Pentru mai multe informații:
https://www.facebook.com/ADCRomania/