Cunoscut de întreaga industrie de publicitate drept festival dedicat print advertising-ului şi în egală măsură datorită ediţiilor ce au avut loc la Braşov, AdPrint a devenit treptat singurul festival european de publicitate care a premiat cele mai bune echipe de creaţie pentru excelenţă în print. Misiunea AdPrint Festival a fost de a promova printul şi valorile sale la nivel internaţional.
Început de an, munte, petreceri, așa a fost AdPrint, mai bine de zece ani, pentru publicitatea românească, aflată în anii ei de glorie. S-a bucurat de jurați cu renume internațional, grupați pe echipe, la fel precum participanții, unul dintre principalele diferențiatoare ale festivalului, dar și de parteneriate cu Lürzer’s Archive, ADC*Europe și EACA.
AdPrint a apărut în 1998 ca o manifestare locală dedicată printului şi a evoluat într-un festival regional în 2001 şi mai apoi european, din 2004. Timp de 12 ediții, AdPrint a premiat cele mai bune lucrări de print, outdoor şi grahic design. În 2012, AdPrint a lansat provocarea cu mesajul “Save the Print”, iar în 2013, odată cu o nouă campanie, “Print advertising beautifies our life”, AdPrint şi-a extins activitatea în încercarea de a genera, reuni şi promova publicitatea în print, graphic design-ul şi media printate la nivel internaţional.
AdPrint a apărut în 1998 ca o manifestare locală dedicată printului şi a evoluat într-un festival regional în 2001 şi mai apoi european, din 2004. Timp de 12 ediții, AdPrint a premiat cele mai bune lucrări de print, outdoor şi grahic design. În 2012, AdPrint a lansat provocarea cu mesajul “Save the Print”, iar în 2013, odată cu o nouă campanie, “Print advertising beautifies our life”, AdPrint şi-a extins activitatea în încercarea de a genera, reuni şi promova publicitatea în print, graphic design-ul şi media printate la nivel internaţional.
Îngerul – trofeu a ajuns în peste 300 de exemplare, în birourile tuturor marilor agenții de publicitate europene.
TOP HIGHLIGHTS
2012
Campania "Save The Print", prin care s-a dorit atragerea atenţiei asupra problemelor cu care se confrunta acest mediu şi încurajarea agenţiilor de publicitate, freelancerilor, dar şi a publisherilor din Europa să vorbească, să deseneze, să aplaude şi să publice mesaje de susţinere a print-ului a avut un succes nesperat: peste 140 de execuţii din 12 ţări au fost înscrise în competiţie.
2013
Campania “Print advertising beautifies our life” s-a adresat creativilor şi agenţiilor din întreaga lume. Acestea au înscris un print sau o serie de printuri care susţineau într-o manieră creativă mesajul campaniei. Din cele 8 campanii alese de juriu, 5 au fost din România.
A fost organizată expoziţia “200 Best Digital Artists Worldwide”, în colaborare cu Lürzer’s Archive. Expoziţia prezentată în premieră mondială a avut loc la Palatul Ştirbei din Bucureşti şi a reunit cele mai bune lucrări din albumul “200 Best Digital Artists Worldwide”, printate în format mare, dar şi patru proiecţii cu cele 506 imagini din album, semnate de peste 200 de artişti digitali din întreaga lume.