Adrian Dică a studiat economia, matematica și informatica înainte de UNArte. Puternic influențat de filosofia deconstructivistă, se folosește de o permanentă negociere între o abordare spontană a suprafeței de lucru și una rațională. Se exprimă in medii diverse precum pictura, performance-ul si instalația.
PREAPOCALIPTIC
În Urban Puzzle. Preapocaliptic sunt tematizate elemente din interiorul orașelor care se găsesc cu precădere în zonele dezindustrializate. Unele dintre ele fiind chiar în centrul geografic și cultural al orașelor, se constituie în forme aflate în strânsă legătură cu demersul general. Aceste forme poartă pe ele urma societății, cu toate implicațiile.
Locul din care sunt selectate elementele stă sub semnul post-industrialului. Paradoxal, locul este dominat de o atmosferă pe cât de gălăgioasă pe atât de surdă, pe cât de inovatoare pe atât de perimată. Cu cât caută să își afirme performanțele tehnicii, pe atât devine mai dificil de folosit. Cu cât este infuzat cu nou, pe atât de mult rămâne caracterizat de vechi, ignorând însă tradiția. Având ca premise generale aspectele menționate, elementele au fost extrase din spațiul lor, primind o valoare estetică.
La nivel conceptual - ca element central - este păstrat gunoiul, aflat sub diferite înfățișări, înțelegând prin gunoi ceea ce este aruncat, ceva la care se renunță în urma unor decizii, ceea este considerat nefolositor, obiectul lăsat în paragină.
PREAPOCALIPTIC
În Urban Puzzle. Preapocaliptic sunt tematizate elemente din interiorul orașelor care se găsesc cu precădere în zonele dezindustrializate. Unele dintre ele fiind chiar în centrul geografic și cultural al orașelor, se constituie în forme aflate în strânsă legătură cu demersul general. Aceste forme poartă pe ele urma societății, cu toate implicațiile.
Locul din care sunt selectate elementele stă sub semnul post-industrialului. Paradoxal, locul este dominat de o atmosferă pe cât de gălăgioasă pe atât de surdă, pe cât de inovatoare pe atât de perimată. Cu cât caută să își afirme performanțele tehnicii, pe atât devine mai dificil de folosit. Cu cât este infuzat cu nou, pe atât de mult rămâne caracterizat de vechi, ignorând însă tradiția. Având ca premise generale aspectele menționate, elementele au fost extrase din spațiul lor, primind o valoare estetică.
La nivel conceptual - ca element central - este păstrat gunoiul, aflat sub diferite înfățișări, înțelegând prin gunoi ceea ce este aruncat, ceva la care se renunță în urma unor decizii, ceea este considerat nefolositor, obiectul lăsat în paragină.