Absolventă a Facultății de Arhitectură în cadrul UAUIM București (2006-2012), a urmat un program de master în urbanism, specializarea fiind „Management pentru orașe competitive” (2013-2015). în prezent este arhitect cu drept de semnătura și deține un birou de proiectare individual în București.
BRANDINGUL URBAN, ÎNTRE TEMPLATE ŞI CONDIŢII LOCALE
MUNICIPIUL FOCŞANI - ORAŞ CU POTENŢIAL DE BRAND URBAN
Lucrarea este o investigare a modalităţilor prin care se poate constitui şi consolida un brand urban, a avantajelor competitive pe care acesta le poate avea asupra orașelor contemporane şi a mecanismelor prin care el poate fi utilizat în cadrul urban românesc. În context extins, orașele se află într-o competiție acerbă: sunt în căutarea soluţiilor pentru îmbunătățirea şi promovarea imaginii urbane. În context restrâns, gestiunea imaginii unui produs este o practică ce ţine de domeniul economic.
Brandul a devenit un concept aplicat pentru obţinerea unor avantaje într-un sistem tot mai competitiv, cu implicaţii şi în practica planificării urbane. Cu efecte pozitive şi remarcabile, probate în timp, brandul urban constituie astăzi un instrument viabil pentru orice tip de aşezare urbană caracterizată de resurse limitate şi specificitate locală sporită. Bine gestionat, brandul urban poate crea un plus de valoare, poate ameliora şi/sau contracara probleme existente în contextul urban.
BRANDINGUL URBAN, ÎNTRE TEMPLATE ŞI CONDIŢII LOCALE
MUNICIPIUL FOCŞANI - ORAŞ CU POTENŢIAL DE BRAND URBAN
Lucrarea este o investigare a modalităţilor prin care se poate constitui şi consolida un brand urban, a avantajelor competitive pe care acesta le poate avea asupra orașelor contemporane şi a mecanismelor prin care el poate fi utilizat în cadrul urban românesc. În context extins, orașele se află într-o competiție acerbă: sunt în căutarea soluţiilor pentru îmbunătățirea şi promovarea imaginii urbane. În context restrâns, gestiunea imaginii unui produs este o practică ce ţine de domeniul economic.
Brandul a devenit un concept aplicat pentru obţinerea unor avantaje într-un sistem tot mai competitiv, cu implicaţii şi în practica planificării urbane. Cu efecte pozitive şi remarcabile, probate în timp, brandul urban constituie astăzi un instrument viabil pentru orice tip de aşezare urbană caracterizată de resurse limitate şi specificitate locală sporită. Bine gestionat, brandul urban poate crea un plus de valoare, poate ameliora şi/sau contracara probleme existente în contextul urban.