The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Alexandra Stupinean // Peregrinus

Article / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Alexandra Stupinean // Peregrinus
  • Alexandra Stupinean // Peregrinus
  • Alexandra Stupinean // Peregrinus
  • Alexandra Stupinean // Peregrinus
  • Alexandra Stupinean // Peregrinus
  • Alexandra Stupinean // Peregrinus
  • Alexandra Stupinean // Peregrinus
1/7
A terminat un liceu de arte, o facultate, iar acum urmează să fie masterandă în cadrul aceleași facultăți. Pe viitor, dorește cu ardoare să continue această temă odată cu trecerea timpului și îmbogățirea culturii, acumulată din următoarele călătorii planificate în viitorul apropiat, să aibă o libertate creativă vastă, bazată pe același principiu – multiculturalismul.

PEREGRINUS

PEREGRINUS este o lucrare inspirată şi în mare măsura influenţată, de experienţe multiculturale şi transformative din viaţa sa.  
Aceasta este rezultatul unui research intens, desfăşurat pe durata a mai multor ani, în urma experienţelor acumulate, care s-a tradus în cele din urmă, printr-o colecţie vestimentară, cu scop commercial, având la bază îmbinarea culturilor şi anume: cultura musulmană, cultura indiană, respectiv cultura asiatică.
 

 
PEREGRINUS reprezintă o colecţie de modă unisex, de 6 ţinute, prin care dorește să transmită publicului său, privitorului ceea ce a simţit ea şi ceea ce a trăit în ţările exotice unde a călătorit. Principalul obiectiv al vieții sele este să reuşească ceea ce și-a propus şi anume își dorește să descopere măreţia lumii şi frumuseţea ei, să descopere splendoarea, cântecul şi mireasma fiecărui loc în parte, iar apoi aceste măreţii (trăiri) să le transmită prin haine. Această idee o expune mai bine datorită ţesăturilor şi formelor abordate, printului digital, straturilor suprapuse şi nu în ultimul rând datorită paletei bogate de culori.