Alina a studiat grafică la Facultatea de Arte Plastice. În arta sa se afirmă cu un temperament puternic, urmărind un șoc vizual privitorului, necesar descărcării tensiunii afective și spirituale. Fiind pasionată de psihologie, aceasta urmărește posibilitaţile minţii prin aducerea în participare a observatorului.
JUCĂRII TERAPEUTICE
JUCĂRII TERAPEUTICE
Ideea proiectului a apărut ca o constatare a faptului că nivelul de percepție al copiilor asupra formei, culorii și expresivității lucrurilor este inexistentă. aceștia neputând conștientiza mediul înconjurator. Lumea se desfășoară progresiv în fața noastră, prin experiențe senzoriale și motrice, iar mișcarea, muzica, jocul, arta au rol deosebit în dezvoltarea fizică, psihică și socială.
Concepute sub forma unor jucării, aceste obiecte pot constitui elemente de bază în educația copilului, deoarece conțin într-o formă ludică tot felul de activități potrivite pentru stadiul de dezvoltare și pentru problemele cu care se confruntă acești copii.
În cazul copiilor cu autism, jucăriile, nu sunt simple obiecte de divertisment, ci pot deveni adevărate instrumente educaționale atât în cadrul terapiilor, cât și în afara acestora. De asemenea, este important ca jucăria respectivă să îi incite interesul, pentru a-l ține ocupat, dar și pentru a-l face să învețe ceva din joacă.