Am pornit de la o cutie de lemn și câteva piese de joc colorate, din lemn. Apoi, fiind pasionată de xilogravura japoneză, am realizat o serie de desene, unde grupuri de roboței își urmează conștiincios drumul. În paralel, am creat jucăriile din lemn, corpuri geometrice diferit colorate, ce pot fi privite și ca elemente de limbaj plastic.
Jocul există în două variante: o dată ca joc de tip boardgame, iar, pe de alta parte, aceleași personaje (în număr de zece) sunt supradimensionate și capătă o altfel de interpretare. Lucrarea a fost denumită „Decizii” pentru că roboții astfel înfățișați îl plasază pe jucător în două ipostaze, accea de a fi cel care decide sau cel care lasă puterea de decizie în voia sorții.
Crearea unui joc ca subiect al lucrării de licență are la bază dorința mea de a aduce o notă funcțională, pozitivă și interactivă a ceea ce pot crea prin intremediul limbajului artistic. Mi-am dorit ca rezolvarea propusă să rezulte într-un obiect ce poate fi ‚,însulfețit”, o propunere de care te poți atașa, în care te implici, nu doar ca privitor, ci ca parte integrantă.
Jocul există în două variante: o dată ca joc de tip boardgame, iar, pe de alta parte, aceleași personaje (în număr de zece) sunt supradimensionate și capătă o altfel de interpretare. Lucrarea a fost denumită „Decizii” pentru că roboții astfel înfățișați îl plasază pe jucător în două ipostaze, accea de a fi cel care decide sau cel care lasă puterea de decizie în voia sorții.
Crearea unui joc ca subiect al lucrării de licență are la bază dorința mea de a aduce o notă funcțională, pozitivă și interactivă a ceea ce pot crea prin intremediul limbajului artistic. Mi-am dorit ca rezolvarea propusă să rezulte într-un obiect ce poate fi ‚,însulfețit”, o propunere de care te poți atașa, în care te implici, nu doar ca privitor, ci ca parte integrantă.