The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Andrada Moldovan // Bad Trip

Article / 03 Oct 2017 / INSTITUTE.RO
  • Andrada Moldovan // Bad Trip
  • Andrada Moldovan // Bad Trip
  • Andrada Moldovan // Bad Trip
  • Andrada Moldovan // Bad Trip
  • Andrada Moldovan // Bad Trip
  • Andrada Moldovan // Bad Trip
  • Andrada Moldovan // Bad TripFilip Antoni Stamatin
  • Andrada Moldovan // Bad Trip
  • Andrada Moldovan // Bad TripFilip Antoni Stamatin
  • Andrada Moldovan // Bad TripFilip Antoni Stamatin
  • Andrada Moldovan // Bad TripFilip Antoni Stamatin
1/11
Andrada Moldovan este o persoană ale cărei interese le reprezintă arta şi toate ramificaţiile ei. A absolvit Universitatea de Artă şi Design din Cluj Napoca, secţia Design Vestimentar, în cadrul căreia a creat o colecţie vestimentară de 15 piese, având ca şi concept psihedelia şi perioada anilor rave.

Conceptul colecției este bazat pe ideile de libertate spirituală cât şi socială. Colecţia este inspirată din două perioade, prima fiind legată de stilul "casual football" caracterizat ca un amalgam de cultură pop combinată cu stilul sport european, iar a doua este legată de moda grunge, lipsit de rafinament şi artificii. Această colecţie doreşte să transmită un nou mod de vizualizare al acestui concept, unul mult mai spiritual. Prin acest proiect s-a încercat să se păstreze un aer modern şi s-a mizat pe conceptul de "more is more, less is bore", Iris Apfel.