Noul Comitet Director al Art Directors Club România (ADC*RO) pentru urmǎtorii doi ani este format din Valentin Suciu (Creative Partner Jazz Communcation), Radu Pilat (Managing Partner Heist Industries) și Șerban Alexandrescu (Asociat & Executive Creative Director Headvertising).
„Cine are nevoie de o asociație de creativi seniori în vremurile pe care le trăim? Eu cred că toată lumea. Comunicarea, așa cum am făcut-o până acum, se schimbă profund în 2020. Nu am fost niciodată mai aproape unii față de alții, cu toate că suntem nevoiți să stăm la distanță. Nu am fost niciodată mai egali în fața unui dezastru economic, independenți sau multinaționale, freelanceri sau angajați. Pentru o industrie cu ego-uri mari, ce trăim azi este o oportunitate fără precedent de a colabora. Și este o ocazie pentru toți membrii ADC România să reinventeze modul în care colaborează, la fel cum se reinventează toată industria de comunicare. Așa că stay tuned.”, declarǎ Valentin Suciu.
Valentin Suciu este ales pentru a doua oară președinte al board-ului. Între D'Arcy (agenția de unde a început în 1999 să își câștige reputația creativă) și Jazz (agenția co-fondată de el), Valentin a contribuit la proiecte care au fost remarcate în toate festivalurile importante de creație și de eficiență, de la aur la Cannes la Grand Effie. Proiectul lui de suflet este Toți pentru Magic Home.
Alături de Valentin Suciu, se vor implica în dezvoltarea activității ADC*RO și vicepreședinții Radu Pilat și Șerban Alexandrescu, pentru a pune în practică viziunea și misiunea asociației în industria de publicitate din România.
Radu Pilat a început în 2002 la creație la McCann Erickson. După 8 ani, multe premii și conturi precum Coca-Cola, BURN Energy Drink, Fanta, Sprite, Stella Artois, Golden Brau, Heineken, Tomi, Unilever, Radu a acceptat provocarea Momentum de a deveni Chief Creative Officer. În 2012 și-a dorit ceva mai mult și a pornit într-o aventură antreprenorială: Heist Industries, singura agenție specializată în community marketing din România. În prezent, în portofoliul Heist Industries se regăsesc branduri precum Desperados, Julius Meinl, Muller Dairy, Jaguar Land Rover, Baneasa Shopping City etc.
Radu: „Advertisingul ar trebui să fie unul din cei mai progresiști vectori ai unei societăți. Atât pe plan mondial cât și local e nevoie de schimbări de paradigmă, de mod de lucru, de gândire, de abordare. ADC trebuie să devină un element cheie al schimbării. De la o școală regândită din temelii până la noi inițiative, proiecte și viziuni, cred că ADC poate fi motorul de care publicitatea românească are nevoie.”
Șerban Alexandrescu și-a început cariera de copywriter la Graffiti/BBDO, în 1994, apoi a devenit director de creație la Young & Rubicam. A fondat în 1998 agenția Headvertising, primul „creative shop” din publicitatea românească. A fost vice-președinte al Romanian Advertising Agencies Association și primul președinte al Art Directors Club of România. A predat scenaristică și publicitate în cadrul Universității Naționale de Artă Teatrală și Cinematografică. Din 2008 predă și în cadrul Școlii ADC*RO.
„Creativii produc indubitabil multă valoare pentru advertiseri. Dar modul și intensitatea în care sunt utilizați în clipă de față nu mai sunt deloc sustenabile. Pentru binele - și pentru viitorul întregii industrii - trebuie să schimbăm ceva. Cu cât mai repede, cu atât mai bine. E cam ca la „urgența climatică”, dar nu e despre temperatură, bioxid de carbon și copacii din păduri. E despre timp, bani și oamenii din agenții.”, afirmă Șerban Alexandrescu.
***
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania
„Cine are nevoie de o asociație de creativi seniori în vremurile pe care le trăim? Eu cred că toată lumea. Comunicarea, așa cum am făcut-o până acum, se schimbă profund în 2020. Nu am fost niciodată mai aproape unii față de alții, cu toate că suntem nevoiți să stăm la distanță. Nu am fost niciodată mai egali în fața unui dezastru economic, independenți sau multinaționale, freelanceri sau angajați. Pentru o industrie cu ego-uri mari, ce trăim azi este o oportunitate fără precedent de a colabora. Și este o ocazie pentru toți membrii ADC România să reinventeze modul în care colaborează, la fel cum se reinventează toată industria de comunicare. Așa că stay tuned.”, declarǎ Valentin Suciu.
Valentin Suciu este ales pentru a doua oară președinte al board-ului. Între D'Arcy (agenția de unde a început în 1999 să își câștige reputația creativă) și Jazz (agenția co-fondată de el), Valentin a contribuit la proiecte care au fost remarcate în toate festivalurile importante de creație și de eficiență, de la aur la Cannes la Grand Effie. Proiectul lui de suflet este Toți pentru Magic Home.
Alături de Valentin Suciu, se vor implica în dezvoltarea activității ADC*RO și vicepreședinții Radu Pilat și Șerban Alexandrescu, pentru a pune în practică viziunea și misiunea asociației în industria de publicitate din România.
Radu Pilat a început în 2002 la creație la McCann Erickson. După 8 ani, multe premii și conturi precum Coca-Cola, BURN Energy Drink, Fanta, Sprite, Stella Artois, Golden Brau, Heineken, Tomi, Unilever, Radu a acceptat provocarea Momentum de a deveni Chief Creative Officer. În 2012 și-a dorit ceva mai mult și a pornit într-o aventură antreprenorială: Heist Industries, singura agenție specializată în community marketing din România. În prezent, în portofoliul Heist Industries se regăsesc branduri precum Desperados, Julius Meinl, Muller Dairy, Jaguar Land Rover, Baneasa Shopping City etc.
Radu: „Advertisingul ar trebui să fie unul din cei mai progresiști vectori ai unei societăți. Atât pe plan mondial cât și local e nevoie de schimbări de paradigmă, de mod de lucru, de gândire, de abordare. ADC trebuie să devină un element cheie al schimbării. De la o școală regândită din temelii până la noi inițiative, proiecte și viziuni, cred că ADC poate fi motorul de care publicitatea românească are nevoie.”
Șerban Alexandrescu și-a început cariera de copywriter la Graffiti/BBDO, în 1994, apoi a devenit director de creație la Young & Rubicam. A fondat în 1998 agenția Headvertising, primul „creative shop” din publicitatea românească. A fost vice-președinte al Romanian Advertising Agencies Association și primul președinte al Art Directors Club of România. A predat scenaristică și publicitate în cadrul Universității Naționale de Artă Teatrală și Cinematografică. Din 2008 predă și în cadrul Școlii ADC*RO.
„Creativii produc indubitabil multă valoare pentru advertiseri. Dar modul și intensitatea în care sunt utilizați în clipă de față nu mai sunt deloc sustenabile. Pentru binele - și pentru viitorul întregii industrii - trebuie să schimbăm ceva. Cu cât mai repede, cu atât mai bine. E cam ca la „urgența climatică”, dar nu e despre temperatură, bioxid de carbon și copacii din păduri. E despre timp, bani și oamenii din agenții.”, afirmă Șerban Alexandrescu.
***
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania