Hubcelerator este un program dedicat startup-urilor din România, organizat de Impact Hub Bucharest. Hubcelerator a ajuns la cea de-a parta ediție, iar cei care doresc să își lanseze sau să-și dezvolte startup-urile, sunt așteptați să se înscrie în program. Înscrierile se pot face până pe data de 25 septembrie, urmând ca în perioada 6 octombrie - 15 decembrie, 30 de startup-uri vor parcurge etapele necesare pentru lansarea, validarea și dezvoltarea unui business.
Pe tot parcursul programului aceștia vor beneficia de suport din partea unor anteprenori și profesioniști din România, cum ar fi: Axinia Bogdan (Emag), Marian Popa (Deutsche Bank), Raluca Radu (answear.com), Sergiu Neguț (Fru Fru), Paul Ghiță (Melow Drinks) sau Sorin Kertesz (Biciclop).
Pe tot parcursul programului aceștia vor beneficia de suport din partea unor anteprenori și profesioniști din România, cum ar fi: Axinia Bogdan (Emag), Marian Popa (Deutsche Bank), Raluca Radu (answear.com), Sergiu Neguț (Fru Fru), Paul Ghiță (Melow Drinks) sau Sorin Kertesz (Biciclop).
Hubcelerator este unul dintre cele mai de succes programe de accelerare ale Impact Hub Bucharest. Aici s-au născut și s-au dezvoltat afaceri inovatoare, iar unele dintre ele reprezintă deja branduri românești de valoare. Calitatea startup-urilor crește de la an la an, o dovadă a faptului că în România există un mare potențial antreprenorial, a declarat Vlad Craioveanu, co-founder Impact Hub Bucharest.
În cadrul programului se vor desfășura Workshop-uri practice pe teme de interes precum vânzări, strategii de marketing, planuri financiare, completate de sesiuni de mentorat 1 la 1 sau de evenimente de pitching.
Până în prezent programul a adus împreună peste 80 de startup-uri, iar 50% dintre foștii participanți își dezvoltă în prezent afacerile. Printre cele mai de succes idei care s-au dezvoltat sunt Iutta, un brand de genți, pantofi și accesorii extrem de îndrăgit, Soup Loop, primul bar de supă dedicat hranei sănătoase, Aviziero, o aplicație online de gestiune a asociațiilor de proprietari din România, Dare to Rug, primul brand de design românesc care creează covoare de autor, bagel shop-ul Sunday Bagels, Bunicel, specializat pe dulceață și gemuri 100% naturale sau Upside Down, o companie ce produce sacoșe și genți din bannere reciclate.
Pentru înscrierea în program, antreprenorii trebuie să completeze un formular de aplicare disponibil pe http://hubcelerator.ro până la data de 25 septembrie. Criteriile de selecție includ potențialul afacerii, gradul de inovare și impactul urmărit.
Participarea în program presupune achitarea unei taxe ce variază între 1500 și 2000 de lei, în funcție de numărul membrilor unei echipe. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina oficială a programului.
Impact Hub Bucharest este organizația ce susține dezvoltarea antreprenorială a inițiativelor cu impact pozitiv în societate în cadrul unei comunități globale, oferind spații de lucru colaborative, programe de dezvoltare și incubare a afacerii, conferințe și evenimente, precum și opțiuni de finanțare prin crowdfunding. Prezentă în București din 2012, organizația face parte din rețeaua globală Impact Hub cu prezențe fizice în peste 70 de orașe de pe 5 continente.