UPDATE: Înscrierile pentru Școala ADC*RO se prelungesc până pe 20 noiembrie!
Cei mai renumiți directori români de creație așteaptă tinerii care doresc să dobândească aptitudini creative și care vor să pătrundă în industria publicității să se înscrie la cursurile celei mai inedite școli de concept din România. Înscrierile pentru cea de-a zecea ediție au loc pânǎ pe6 noiembrie 20 noiembrie.
Înscrierile se fac online, pe www.scoalaadc.ro, rezolvând brief-ul de concurs propus de tutori. Participarea la concursul de admitere este gratuită, iar pentru a urma cursurile Şcolii ADC*RO, studenţii admişi vor avea de achitat o taxă de 500 de euro.
UniCredit Bank susţine tinerii la început de drum printr-o bursă care acoperă integral costul școlii. Bursa UniCredit va fi acordatǎ primului clasat în urma evaluǎrii testelor de admitere. De asemenea, la finalul şcolii se continuǎ tradiţia acordǎrii bursei Ionuţ Popescu cursantului care va termina pe primul loc şi va avea cel mai convingǎtor portofoliu, premiu constând în returnarea taxei de participare.
Cursurile vor începe la final de an 2017 și vor dura patru luni. Școala cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate de la noi. La finalul școlii, aceștia își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții.
Printre tutorii care aşteaptǎ sǎ pregǎteascǎ o nouǎ generaţie de studenţi se aflǎ: Adrian Preda – Creative Director Friends TBWA, Andrei Tripşa – Creative Partner Three, Claudiu Dobriţǎ – Creative Director FCB Bucharest, Dorian Pascuci – Creative Director Havas Worldwide ADDV, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Ţurcanu – Creative Director Mercury360, Simona Suman – Group Creative Director MRM Worldwide România, Şerban Alexandrescu – Creative Director Headvertising, Ştefan Vasilachi – Head of Art Geometry Global şi Valentin Suciu – Creative Director Jazz Communication.
Scoala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.
Art Directors Club România (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate, punând în legătură profesioniștii din industria de comunicare vizuală din România.
The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 17 ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.
Cei mai renumiți directori români de creație așteaptă tinerii care doresc să dobândească aptitudini creative și care vor să pătrundă în industria publicității să se înscrie la cursurile celei mai inedite școli de concept din România. Înscrierile pentru cea de-a zecea ediție au loc pânǎ pe
Înscrierile se fac online, pe www.scoalaadc.ro, rezolvând brief-ul de concurs propus de tutori. Participarea la concursul de admitere este gratuită, iar pentru a urma cursurile Şcolii ADC*RO, studenţii admişi vor avea de achitat o taxă de 500 de euro.
UniCredit Bank susţine tinerii la început de drum printr-o bursă care acoperă integral costul școlii. Bursa UniCredit va fi acordatǎ primului clasat în urma evaluǎrii testelor de admitere. De asemenea, la finalul şcolii se continuǎ tradiţia acordǎrii bursei Ionuţ Popescu cursantului care va termina pe primul loc şi va avea cel mai convingǎtor portofoliu, premiu constând în returnarea taxei de participare.
Cursurile vor începe la final de an 2017 și vor dura patru luni. Școala cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate de la noi. La finalul școlii, aceștia își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții.
Printre tutorii care aşteaptǎ sǎ pregǎteascǎ o nouǎ generaţie de studenţi se aflǎ: Adrian Preda – Creative Director Friends TBWA, Andrei Tripşa – Creative Partner Three, Claudiu Dobriţǎ – Creative Director FCB Bucharest, Dorian Pascuci – Creative Director Havas Worldwide ADDV, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Ţurcanu – Creative Director Mercury360, Simona Suman – Group Creative Director MRM Worldwide România, Şerban Alexandrescu – Creative Director Headvertising, Ştefan Vasilachi – Head of Art Geometry Global şi Valentin Suciu – Creative Director Jazz Communication.
Scoala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.
Art Directors Club România (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate, punând în legătură profesioniștii din industria de comunicare vizuală din România.
The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 17 ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.