Bogdan Petru Pană este un arhitect liber-profesionist, absolvent al Facultății de Arhitectură din cadrul Universității Spiru Haret, pasionat de arhitectură și designul modern, și integrarea acestora în peisajul urban ce se află într-o constantă evoluție. În practica sa de-a lungul anilor a colaborat la mai multe proiecte de design interior, fiind într-o căutare de idei noi.
NOD INTERMODAL - GARA OBOR
Situat în partea de Est a orașului, proiectul își ia amploare într-o zonă dezafectată dar cu valoare mare ce promite orașului o dezvoltare mare. Proiectul este situal în gara de est, clădirea Gara Obor fiind chiar un monument istoric, aceasta punându-și amprenta pe clădirea propusă ce dorește să pună în evidență gara veche dar în același timp să devină un reper al orașului.
Ridicat la o intersecție între calea ferată și nenumăratele artere de circulații, proiectul propune alăturarea acestora într-un singur complex ce va reduce timpul, spațiul de tranzit și efortul prin care omul este nevoit să se deplaseze în și dinspre oraș.
Astfel, proiectul propune poziționarea acestor mijloace de transport pe 3 nivele, circulația pietonală fiind verticală și scurtă către acestea. Forma rezultată fiind asemănată cu unda de val ce este formată de picătura de apa, care are un nucleu ce se răspândește în toate direcțiile planului.
NOD INTERMODAL - GARA OBOR
Situat în partea de Est a orașului, proiectul își ia amploare într-o zonă dezafectată dar cu valoare mare ce promite orașului o dezvoltare mare. Proiectul este situal în gara de est, clădirea Gara Obor fiind chiar un monument istoric, aceasta punându-și amprenta pe clădirea propusă ce dorește să pună în evidență gara veche dar în același timp să devină un reper al orașului.
Ridicat la o intersecție între calea ferată și nenumăratele artere de circulații, proiectul propune alăturarea acestora într-un singur complex ce va reduce timpul, spațiul de tranzit și efortul prin care omul este nevoit să se deplaseze în și dinspre oraș.
Astfel, proiectul propune poziționarea acestor mijloace de transport pe 3 nivele, circulația pietonală fiind verticală și scurtă către acestea. Forma rezultată fiind asemănată cu unda de val ce este formată de picătura de apa, care are un nucleu ce se răspândește în toate direcțiile planului.