The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Bogdana Firu // Amoc

Article / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Bogdana Firu // Amoc
  • Bogdana Firu // Amoc
  • Bogdana Firu // Amoc
  • Bogdana Firu // Amoc
  • Bogdana Firu // Amoc
1/5
Bogdana este o fire sociabilă și prietenoasă cu cei din jurul său. Puțin timidă când vine vorba de un mediu nou și mai ales de oameni. Negrul este non-culoarea care o caracterizează cel mai mult, fiind cel mai des întâlnită în vestimentația ei de zi cu zi și mai ales în piesele sale vestimentare. În momentul de față lucrează la o nouă serie de ținute pentru continuarea colecției de licență „Amoc” fiind colecția sa de lansare în lumea modei.

AMOC

Personajul creat este o femeie care, aflată sub această boală, încearcă să supraviețuiască prin modul în care moda îi vorbește prin haine și mai ales o ajută să își acopere coprul slăbit de forța schizofreniei prin combinarea unor piese vestimentare care îi conferă o identitate nouă și imaginea unui corp sănătos, dar slăbit pe interior.


Enetofobia reprezintă frica de ace și mai ales ace de siguranță care este redată tot la baza sistemului nervos. Folosind acele de siguranță ca sistem de închidere al hainelor și mai ales depășirea unor temeri pe care personajul le redă prin această trecere a anumitor limite, care țin de psihicul uman și mai ales trecerea barierelor care te împiedică la bunăstarea și funcționarea echilibrată a personajului creat.

Prin acele de siguranță se creeză o identitate unică a hainelor, deoarece acele având o dimensiune mare diferită de acele de siguranță normale, dorește să evidențieze plasarea personajului din stadiul de frică la stadiul de auto depășire și încredere de sine pe care și-o implementează singură în minte, deoarece există gândirea pozitivă de a trece peste anumite boli cum ar fi schizofrenia și învingerea temerilor legate de mediul în care trăim.