The Institute organizează Noaptea Agențiilor de Publicitate și Noaptea Studiourilor de Arhitectură în cadrul celei de-a patra ediții Romanian Design Week, cel mai mare eveniment multidisciplinar dedicat industriilor creative din România. Proiectul face parte din Nopțile Industriilor Creative, marca The Institute, a cărui misiune este să descopere și să promoveze potențialul creativ românesc. În cadrul evenimentelor, agențiile și studiourile invită oamenii să le treacă pragul pentru a le cunoaște într-un cadru informal și relaxat.
Noaptea Agențiilor de Publicitate va avea loc pe 26 mai. Proiectul se află la cea de-a șaptea ediție și ȋși propune să promoveze creativitatea românească și să faciliteze socializarea ȋn rândul celor pasionați de comunicare. Inițiativa acestui eveniment a venit din convingerea că și comunicarea este o artă. În total, 86 de agenții de comunicare s-au înscris pe parcursul celor cinci ediții de până acum în maratonul nocturn al creativilor.
A șaptea ediție a Nopții Agențiilor de Publicitate are loc în cadrul Romanian Design Week 2016. Prin urmare, tema din acest an este “Design is everywhere”. Toate agențiile participante trebuie să organizeze pe 26 mai 2016, în sediul propriu un eveniment care să integreze tema ediției, printr-un showcase design related, de orice natură: expoziție, workshop, video, instalație, happening, live performance ș.a.m.d. Fiecare eveniment va integra și reda tema ediției într-o manieră proprie, printr-un concept și un nume diferit de la caz la caz. Organizatorii vor selecta lista agențiilor participante pe baza relevanței pentru tema ediției.
Pentru a ȋnscrie un eveniment ȋn cadrul Nopții Agențiilor de Publicitate, reprezentanții trebuie să ȋși anunțe intenția printr-un email trimis organizatorilor la adresa teodora.calin@institute.ro până pe 7 aprilie.
Toate detaliile privind ce și cum trebuie trimis pot fi citite în Regulament.
Partenerii Nopților Industriilor Creative sunt Absolut și Grolsch.
Noaptea Agențiilor de Publicitate este susținută și de ADC România.
Noaptea Agențiilor de Publicitate va avea loc pe 26 mai. Proiectul se află la cea de-a șaptea ediție și ȋși propune să promoveze creativitatea românească și să faciliteze socializarea ȋn rândul celor pasionați de comunicare. Inițiativa acestui eveniment a venit din convingerea că și comunicarea este o artă. În total, 86 de agenții de comunicare s-au înscris pe parcursul celor cinci ediții de până acum în maratonul nocturn al creativilor.
A șaptea ediție a Nopții Agențiilor de Publicitate are loc în cadrul Romanian Design Week 2016. Prin urmare, tema din acest an este “Design is everywhere”. Toate agențiile participante trebuie să organizeze pe 26 mai 2016, în sediul propriu un eveniment care să integreze tema ediției, printr-un showcase design related, de orice natură: expoziție, workshop, video, instalație, happening, live performance ș.a.m.d. Fiecare eveniment va integra și reda tema ediției într-o manieră proprie, printr-un concept și un nume diferit de la caz la caz. Organizatorii vor selecta lista agențiilor participante pe baza relevanței pentru tema ediției.
Pentru a ȋnscrie un eveniment ȋn cadrul Nopții Agențiilor de Publicitate, reprezentanții trebuie să ȋși anunțe intenția printr-un email trimis organizatorilor la adresa teodora.calin@institute.ro până pe 7 aprilie.
Toate detaliile privind ce și cum trebuie trimis pot fi citite în Regulament.
Partenerii Nopților Industriilor Creative sunt Absolut și Grolsch.
Noaptea Agențiilor de Publicitate este susținută și de ADC România.