Stagiunea CNDB Itinerant prezintă spectacole de dans și lucrări coregrafice create de artiști și structuri independente nu doar la Sala Stere Popescu din Bd. Mărășești, ci și în alte spații din București sau din țară.
Calendarul spectacolelor programate în următoarea perioadă este următorul:
1 & 8.03 | moving [m]others
@ ARCUB
Unele lucruri par evidente, dar trebuie încă repetate.
Date precum 1 sau 8 martie nu sunt despre a face femeile să se simtă frumoase sau puternice. Femeile sunt deja puternice. Este vorba despre schimbarea modului în care percepem această putere, despre asumarea și libertatea alegerilor.
Deloc întâmplător, pe 1 și 8 martie CNDB prezintă Moving [m]others la ARCUB, o instalație performativă stratificată, cumulativă și imprevizibilă, o călătorie ghidată de întrebări prin care e îmbrățișat haosul și preaplinul maternității.
BILETE
--
4.03 | Luați de VAL…s
@ HEARTH
Luați de VAL…s este un spectacol de dans realizat în Casa Kerim și inspirat de arhitectura și istoria acesteia. Pe lângă casa din Parfumului 19, Alexandra Mihaela Dancs și Vlad Benescu s-au lăsat purtați și de valurile de la Marea Neagră, în timpul sesiunilor îndelungate de surf.
A fi luați de val devine astfel practică artistică.
Eveniment cu intrare liberă, pe bază de rezervare prin email către asociatiahearth@gmail.com sau telefonic, la 0724293708. Capacitatea sălii este de 15 locuri.
--
12.03 | Less might be more, but sometimes less is just nothing
@ CNDB
Less might be more, but sometimes less is just nothing este o lucrare semnată de coregraful bulgar Willy Prager, care a fost invitat să lucreze cu prima promoție de studenți ai Academiei de Dans și Performance (2020-2021).
Spectacolul, inspirat muzica formației de disco Zoom, înființată în 1973 în Spania, chestionează principiul modernității din arta contemporană conform căruia „less is more”. În contextul restricțiilor din pandemie care au adus mai puțină comunicare, mai puțină interacțiune, mai puține interpretări, mai puține critici, mai puține demonstrații, mai puțini participanți, mai puțin … fac ca acest spectacol să chestioneze această teză și explorează dacă mai puțin încă este mai mult sau dacă nu este nimic.
BILETE
--
26.03 | Humans | Bodies | Images
@ CNDB
Pornind de la experiența personală la școala de balet a coregrafei Ioana Marchidan, Humans | Bodies | Images chestionează felul în care ne raportăm la corp în artă, modă, mass media, educație și în cadrul familiei, oferind o perspectivă mai largă asupra impactului pe care îl are body shaming-ul în prezent.
BILETE
--
31.03 | Double-bill: Outcome & Reverse Discourse
@LINOTIP
Outcome, de Manuel Pelmuș, este una dintre cele mai îndrăznețe lucrări coregrafice apărute la începutul anilor 2000 în dansul contemporan românesc, prin scurtcircuitarea estetismul tipic momentului pe care o propune.
La aproape 20 de ani de la premieră, piesa a fost reluată în cadrul Academiei de Dans și Performance CNDB 2020.
Reverse discourse este un performance despre body politics în care Ioana Marchidan identifică și aduce la suprafață gesturi adânc înrădăcinate, pentru a le dezarhiva și descompune printr-o alunecare corporală spre o coregrafie abstractă.
Piesa propune o catalogare și reeditare a memoriei supunerii, a suprimării și reprimării semnificațiilor gesturilor și integrează publicul ca participant la dialog, ca observator supus.
Calendarul spectacolelor programate în următoarea perioadă este următorul:
1 & 8.03 | moving [m]others
@ ARCUB
Unele lucruri par evidente, dar trebuie încă repetate.
Date precum 1 sau 8 martie nu sunt despre a face femeile să se simtă frumoase sau puternice. Femeile sunt deja puternice. Este vorba despre schimbarea modului în care percepem această putere, despre asumarea și libertatea alegerilor.
Deloc întâmplător, pe 1 și 8 martie CNDB prezintă Moving [m]others la ARCUB, o instalație performativă stratificată, cumulativă și imprevizibilă, o călătorie ghidată de întrebări prin care e îmbrățișat haosul și preaplinul maternității.
BILETE
--
4.03 | Luați de VAL…s
@ HEARTH
Luați de VAL…s este un spectacol de dans realizat în Casa Kerim și inspirat de arhitectura și istoria acesteia. Pe lângă casa din Parfumului 19, Alexandra Mihaela Dancs și Vlad Benescu s-au lăsat purtați și de valurile de la Marea Neagră, în timpul sesiunilor îndelungate de surf.
A fi luați de val devine astfel practică artistică.
Eveniment cu intrare liberă, pe bază de rezervare prin email către asociatiahearth@gmail.com sau telefonic, la 0724293708. Capacitatea sălii este de 15 locuri.
--
12.03 | Less might be more, but sometimes less is just nothing
@ CNDB
Less might be more, but sometimes less is just nothing este o lucrare semnată de coregraful bulgar Willy Prager, care a fost invitat să lucreze cu prima promoție de studenți ai Academiei de Dans și Performance (2020-2021).
Spectacolul, inspirat muzica formației de disco Zoom, înființată în 1973 în Spania, chestionează principiul modernității din arta contemporană conform căruia „less is more”. În contextul restricțiilor din pandemie care au adus mai puțină comunicare, mai puțină interacțiune, mai puține interpretări, mai puține critici, mai puține demonstrații, mai puțini participanți, mai puțin … fac ca acest spectacol să chestioneze această teză și explorează dacă mai puțin încă este mai mult sau dacă nu este nimic.
BILETE
--
26.03 | Humans | Bodies | Images
@ CNDB
Pornind de la experiența personală la școala de balet a coregrafei Ioana Marchidan, Humans | Bodies | Images chestionează felul în care ne raportăm la corp în artă, modă, mass media, educație și în cadrul familiei, oferind o perspectivă mai largă asupra impactului pe care îl are body shaming-ul în prezent.
BILETE
--
31.03 | Double-bill: Outcome & Reverse Discourse
@LINOTIP
Outcome, de Manuel Pelmuș, este una dintre cele mai îndrăznețe lucrări coregrafice apărute la începutul anilor 2000 în dansul contemporan românesc, prin scurtcircuitarea estetismul tipic momentului pe care o propune.
La aproape 20 de ani de la premieră, piesa a fost reluată în cadrul Academiei de Dans și Performance CNDB 2020.
Reverse discourse este un performance despre body politics în care Ioana Marchidan identifică și aduce la suprafață gesturi adânc înrădăcinate, pentru a le dezarhiva și descompune printr-o alunecare corporală spre o coregrafie abstractă.
Piesa propune o catalogare și reeditare a memoriei supunerii, a suprimării și reprimării semnificațiilor gesturilor și integrează publicul ca participant la dialog, ca observator supus.