Încă de la vârsta de 14 ani frecventează cursurile Liceului de Artă din Buzău, continuate în 1980 în cadrul Școlii Populare de Artă din București. Datorită dorinței de perfecționare, studiile libere de pictură au fost continuate în cadrul Universității Naționale de Artă din București.
CELĂLALT SPAȚIU
Conceptul de spațiu, în demersul plastic desfășurat, se substituie temei interiorului care, la rândul său, reprezintă o accentuare a dimensiunilor subiective, concomitent cu deschiderea către o cunoaștere și o autoevaluare a vieții interioare. Având ca sursă de inspirație un periplu efectuat într-o regiune cu adânci semnificații istorice, unde elementele tradiționale de arhitectură se întâlnesc cu cele actuale, contemporane, autorul și-a propus selectarea unor interioare și elemente de interior care devin pretexte pentru transferul și evaluarea cunoștințelor dobândite pe parcursul perioadei de studiu. Nefiind vorba doar de un transfer mimetic al imaginii în care elementul figurativ este dominant, preocupările autorului sunt îndreptate către crearea unui spațiu pictural în care elementul compozițional să capete valoare simbolică; în acest caz spațiul pictural devenind celălalt spațiu, ca o reflecție a celui real, locul propriu interior la care acesta se raportează și se identifică.
CELĂLALT SPAȚIU
Conceptul de spațiu, în demersul plastic desfășurat, se substituie temei interiorului care, la rândul său, reprezintă o accentuare a dimensiunilor subiective, concomitent cu deschiderea către o cunoaștere și o autoevaluare a vieții interioare. Având ca sursă de inspirație un periplu efectuat într-o regiune cu adânci semnificații istorice, unde elementele tradiționale de arhitectură se întâlnesc cu cele actuale, contemporane, autorul și-a propus selectarea unor interioare și elemente de interior care devin pretexte pentru transferul și evaluarea cunoștințelor dobândite pe parcursul perioadei de studiu. Nefiind vorba doar de un transfer mimetic al imaginii în care elementul figurativ este dominant, preocupările autorului sunt îndreptate către crearea unui spațiu pictural în care elementul compozițional să capete valoare simbolică; în acest caz spațiul pictural devenind celălalt spațiu, ca o reflecție a celui real, locul propriu interior la care acesta se raportează și se identifică.