Din când în când Energiea găzduieşte „creativi” contemporani ce renunţă la brief-uri şi deadline-uri şi ne vorbesc relaxaţi, la un pahar, despre motivaţie, inspiraţie şi procese creative. În str. Brezoianu 4, la parter.
Valentin Suciu este un copywriter intrat spre sfârșitul secolului 20 în advertising, cu gândul să facă fotografie și film. În 42 de ani a petrecut puțin timp prin BBDO, puțin prin Lintas, 5 ani în D'Arcy și 7 în Odyssey. În ultimii ani a vizitat și s-a întors cu suveniruri (statuete, amulete și alte medalii) de la festivaluri precum Golden Drum, New York Festival, Cresta sau Effie. De la finalul anului 2011, Vali a pus bazele unei agenții: Jazz.
Lansată în ianuarie 2012 de Valentin Suciu, Irina Pencea și Diana Benko, agenția Jazz Communication este un challenger ambițios în industria de publicitate. Echipa Jazz concepe și pune în practică idei de comunicare integrate, manifestate în orice mediu.
Cea mai de succes campanie a Jazz Comunication - “Oprește barbaria, Salvează Ciocârlia” a fost aleasă drept una dintre cele 15 cele mai creative campanii la nivel internațional din 2016. Campania a adus României singurul Gold Lion la Cannes și Gold Effie în 2016 și a reusit să schimbe o lege.
Miercuri, 5 aprilie, de la ora 20:00.
Powered by ADC Romania
Accesul este liber.
www.energiea.ro
www.facebook.com/energiea
Valentin Suciu este un copywriter intrat spre sfârșitul secolului 20 în advertising, cu gândul să facă fotografie și film. În 42 de ani a petrecut puțin timp prin BBDO, puțin prin Lintas, 5 ani în D'Arcy și 7 în Odyssey. În ultimii ani a vizitat și s-a întors cu suveniruri (statuete, amulete și alte medalii) de la festivaluri precum Golden Drum, New York Festival, Cresta sau Effie. De la finalul anului 2011, Vali a pus bazele unei agenții: Jazz.
Lansată în ianuarie 2012 de Valentin Suciu, Irina Pencea și Diana Benko, agenția Jazz Communication este un challenger ambițios în industria de publicitate. Echipa Jazz concepe și pune în practică idei de comunicare integrate, manifestate în orice mediu.
Cea mai de succes campanie a Jazz Comunication - “Oprește barbaria, Salvează Ciocârlia” a fost aleasă drept una dintre cele 15 cele mai creative campanii la nivel internațional din 2016. Campania a adus României singurul Gold Lion la Cannes și Gold Effie în 2016 și a reusit să schimbe o lege.
Miercuri, 5 aprilie, de la ora 20:00.
Powered by ADC Romania
Accesul este liber.
www.energiea.ro
www.facebook.com/energiea