Conferinţa Globală IAA „Creativity4Better”, aflată la a 3-a ediţie este unul dintre cele mai importante evenimente dedicate creativităţii. Începând cu acest an, evenimentul internațional îşi extinde orizontul de experienţe oferite comunităţilor creative din România, prin crearea „Creativity4Better” Hub.
„Creativity4Better” Hub este un centru de efervescență creativă, care, timp de 2 luni, propune activări şi perspective diverse, româneşti şi internaţionale, asupra acestui concept pe cât de vast, pe atât de ofertant: creativitatea.
Pe lângă evenimentul principal - care va reuni peste 10 vorbitori de talie mondială, delegaţii vor fi invitaţi să ia parte la evenimente de lansare de carte ale unor speakeri din conferinţă, vor putea vizita expoziţii de bijuterii realizate de designeri români, expoziţii şi instalaţii de artă, vor putea participa la mese rotunde pe teme conexe şi se vor relaxa în cadrul petrecerilor organizate cu ocazia conferinţei.
„Continuăm cu ambiţie demersul nostru de a transforma Bucureştiul într-un hub al creativităţii. Anul acesta, conferinţa va reuni profesionişti din domenii diverse, creativi, premiaţi, non-conformiști, care au în comun o contribuţie valoroasă la inovarea industriilor în care activează. În plus, vrem să creăm o interactivitate cât mai mare prin paleta de evenimente pe care le organizăm. Scopul nostru este să inspirăm comunitatea MarCom să fie mai curajoasă, să stimuleze creativitatea şi să îmbrăţişeze inovaţia”, spune Valer Hancaş, Preşedinte IAA România.
Conferinţa Globală IAA „Creativity4Better” este un eveniment anual organizat la Bucureşti de IAA România în parteneriat cu IAA Global şi îşi propune să aducă în fața comunităţilor creative din România cele mai inspiraționale personalităţi din lumea marketingului, publicităţii, creativităţii, tehnologiei şi sustenabilităţii globale.
Conferinţa va avea loc la Opera Naţională, iar biletele pot fi achiziţionate online pe www.creativity4better.com la preţul de 315 euro (+TVA) pentru membrii IAA, preţ special valabil în perioada 15 iulie – 17 octombrie 2019.
_________________________________________________________________
Sponsori: Conferinţei Globale IAA 2019: Kaufland, Coca-Cola, Philip Morris Trading, Facebook, Renovatio, CrisTim, Google, Ursus – Gold Partners, Medlife, Therme Group, Nespresso, Autoklass şi Mercedes, Promenada – Partners.
IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.
„Creativity4Better” Hub este un centru de efervescență creativă, care, timp de 2 luni, propune activări şi perspective diverse, româneşti şi internaţionale, asupra acestui concept pe cât de vast, pe atât de ofertant: creativitatea.
Pe lângă evenimentul principal - care va reuni peste 10 vorbitori de talie mondială, delegaţii vor fi invitaţi să ia parte la evenimente de lansare de carte ale unor speakeri din conferinţă, vor putea vizita expoziţii de bijuterii realizate de designeri români, expoziţii şi instalaţii de artă, vor putea participa la mese rotunde pe teme conexe şi se vor relaxa în cadrul petrecerilor organizate cu ocazia conferinţei.
„Continuăm cu ambiţie demersul nostru de a transforma Bucureştiul într-un hub al creativităţii. Anul acesta, conferinţa va reuni profesionişti din domenii diverse, creativi, premiaţi, non-conformiști, care au în comun o contribuţie valoroasă la inovarea industriilor în care activează. În plus, vrem să creăm o interactivitate cât mai mare prin paleta de evenimente pe care le organizăm. Scopul nostru este să inspirăm comunitatea MarCom să fie mai curajoasă, să stimuleze creativitatea şi să îmbrăţişeze inovaţia”, spune Valer Hancaş, Preşedinte IAA România.
Conferinţa Globală IAA „Creativity4Better” este un eveniment anual organizat la Bucureşti de IAA România în parteneriat cu IAA Global şi îşi propune să aducă în fața comunităţilor creative din România cele mai inspiraționale personalităţi din lumea marketingului, publicităţii, creativităţii, tehnologiei şi sustenabilităţii globale.
Conferinţa va avea loc la Opera Naţională, iar biletele pot fi achiziţionate online pe www.creativity4better.com la preţul de 315 euro (+TVA) pentru membrii IAA, preţ special valabil în perioada 15 iulie – 17 octombrie 2019.
_________________________________________________________________
Sponsori: Conferinţei Globale IAA 2019: Kaufland, Coca-Cola, Philip Morris Trading, Facebook, Renovatio, CrisTim, Google, Ursus – Gold Partners, Medlife, Therme Group, Nespresso, Autoklass şi Mercedes, Promenada – Partners.
IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.