Un proiect nou dedicat creativilor, Simupack, vine să compenseze lipsa unei bănci de mock-up-uri și imagini românești. Inițiativa care întinde o mână de ajutor arților le aparține Sabinei Popa, Art-director la McCann Worldwide România, și lui Teo Ștefan, copywriter McCann Worldwide România.
Simupack face disponibile imagini la rezoluții mari destinate simulărilor și prezentărilor on-point pe care creativii le aduc în fața clienților. Astfel, ei au la îndemână o selecție de imagini outdoor românești, o serie de spații media populare în București, pe care le pot folosi pentru a-și plasa campania într-un cadru autentic (și nu pe străzile New York-ului).
Contextul care a dat naștere ideii Simupack este un brief pe care Sabina și Teo l-au avut de soluționat – o campanie de crowdfunding prin care să își finanțeze plecarea în Barcelona pentru The Greatness Challenge, unde vor asista la jurizarea ADCE Awards 2017. Această experiență educațională unică le permite celor aleși să fie introduși în procesele de selectare aplicate de membrii seniori ai juriului și să afle criteriile acestora de evaluare.
Am stat de vorbă cu Sabina și Teo pentru a afla mai multe despre ce înseamnă Simupack în prezent și îmbunătățirile care pot fi aduse proiectului în viitor.
Cum v-a venit ideea?
Sabina: Aveam deja 3 board-uri pregătite pentru competitie. Asta a fost a 4-a idee și a venit dintr-o glumă. Ne-am amuzat cum de fiecare dată când trebuie să facem o prezentare mișto, plasăm outdoor-urile în piețe din New York sau Roma. Fiecare art sau designer are probabil pozele lui pentru simulare. Și da, poti s-o faci să arate bine, doar că un outdoor românesc în Manhattan nu va fi deloc autentic. Și când chiar vrei să simulezi ceva într-un spațiu media real, trebuie să te descurci cu pozele slabe calitativ primite în excel-urile de la departamentul de media.
Teo: Asa că totul a pornit de la intrebarea: Cum ar fi, frate, sa lucrăm pe mock-up-uri high-res, din spațiile media unde chiar vor ajunge layout-urile noastre?!
Cine credeți că vor fi clienții vostri?
Teo: Când le-am povestit ideea colegilor noștri din agenție, am fost șocate de cât de bine au primit-o. Semn că nevoia de aceste mock-up-uri există. Toți ne dorim să avem prezentări care să arate mai bine, dar nu avem mereu timp de investit în asta. Simupack vine în sprijinul creativilor, în special al artilor, cu pachete de mock-up-uri care arată foarte bine, numai bune de pus în prezentare și salvat timp prețios, pentru gândit noi idei, concepte.
Cum credeti că se poate dezvolta proiectul?
Sabina: Nu vrem sa ne oprim dupa ce strângem banii necesari pentru plecarea la Barcelona. Ne gândim la categorii de poze noi, de la potrete de români până la peisaje din fiecare colțisor al țării, de la poze cu obiecte romanești până la imagini cu insight-uri romanești. Un fel de Shutterstock cu arome locale.
Simupack face disponibile imagini la rezoluții mari destinate simulărilor și prezentărilor on-point pe care creativii le aduc în fața clienților. Astfel, ei au la îndemână o selecție de imagini outdoor românești, o serie de spații media populare în București, pe care le pot folosi pentru a-și plasa campania într-un cadru autentic (și nu pe străzile New York-ului).
Contextul care a dat naștere ideii Simupack este un brief pe care Sabina și Teo l-au avut de soluționat – o campanie de crowdfunding prin care să își finanțeze plecarea în Barcelona pentru The Greatness Challenge, unde vor asista la jurizarea ADCE Awards 2017. Această experiență educațională unică le permite celor aleși să fie introduși în procesele de selectare aplicate de membrii seniori ai juriului și să afle criteriile acestora de evaluare.
Am stat de vorbă cu Sabina și Teo pentru a afla mai multe despre ce înseamnă Simupack în prezent și îmbunătățirile care pot fi aduse proiectului în viitor.
Cum v-a venit ideea?
Sabina: Aveam deja 3 board-uri pregătite pentru competitie. Asta a fost a 4-a idee și a venit dintr-o glumă. Ne-am amuzat cum de fiecare dată când trebuie să facem o prezentare mișto, plasăm outdoor-urile în piețe din New York sau Roma. Fiecare art sau designer are probabil pozele lui pentru simulare. Și da, poti s-o faci să arate bine, doar că un outdoor românesc în Manhattan nu va fi deloc autentic. Și când chiar vrei să simulezi ceva într-un spațiu media real, trebuie să te descurci cu pozele slabe calitativ primite în excel-urile de la departamentul de media.
Teo: Asa că totul a pornit de la intrebarea: Cum ar fi, frate, sa lucrăm pe mock-up-uri high-res, din spațiile media unde chiar vor ajunge layout-urile noastre?!
Cine credeți că vor fi clienții vostri?
Teo: Când le-am povestit ideea colegilor noștri din agenție, am fost șocate de cât de bine au primit-o. Semn că nevoia de aceste mock-up-uri există. Toți ne dorim să avem prezentări care să arate mai bine, dar nu avem mereu timp de investit în asta. Simupack vine în sprijinul creativilor, în special al artilor, cu pachete de mock-up-uri care arată foarte bine, numai bune de pus în prezentare și salvat timp prețios, pentru gândit noi idei, concepte.
Cum credeti că se poate dezvolta proiectul?
Sabina: Nu vrem sa ne oprim dupa ce strângem banii necesari pentru plecarea la Barcelona. Ne gândim la categorii de poze noi, de la potrete de români până la peisaje din fiecare colțisor al țării, de la poze cu obiecte romanești până la imagini cu insight-uri romanești. Un fel de Shutterstock cu arome locale.