The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

DENISA ANDREEA GROSU // HOW IT'S MADE

Article / 01 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • DENISA ANDREEA GROSU // HOW IT'S MADEDENISA ANDREEA GROSU
  • DENISA ANDREEA GROSU // HOW IT'S MADEDENISA ANDREEA GROSU
  • DENISA ANDREEA GROSU // HOW IT'S MADEDENISA ANDREEA GROSU
  • DENISA ANDREEA GROSU // HOW IT'S MADEDENISA ANDREEA GROSU
  • DENISA ANDREEA GROSU // HOW IT'S MADEDENISA ANDREEA GROSU
  • DENISA ANDREEA GROSU // HOW IT'S MADEDENISA ANDREEA GROSU
1/6
Denisa Andreea Grosu este o absolventă a Universității de Artă și Design, Facultatea de Arte Platice, departamentul Pictură, dar și a Facultății de Istorie și Filosfie, Istoria artei, a Universității Babeș-Bolyai. Este membru, curator și PR în cadrul grupului "Cercul de grafică".

How It's Made

Civilizația contemporană dezvoltă o nouă paradigmă a imaginii, nu neapărat în sensul clasic al cuvântului, ci mai degrabă, într-un sens cantitativ. Odată cu apariția televiziunii și mai apoi a digitalizării mijloacelor de comunicare, volumul de imagini cu care ne confruntăm a crescut incredibil de mult. Practic, se vorbește despre pragul în care ne apropiem de paritate, de momentul în care virtualul și imaginile virtuale acoperă aproape jumătate din contactele pe care le susținem.

Teoria imaginii normă susține că la un prim contact cu imaginea artistică, instanța de raportare nu este realitatea, ci acele alte imagini, artistice sau nu, care domină lumea în care trăim. Imaginea normă a societății contemporane funcționează după anumite reguli estetice specifice: simplitate, agresivitate, mesaj clar, permit o lectură rapidă, dar în același timp să oferă și nivele de profunzime ascunse, în așa fel încât să satisfacă și la un nivel de analiză mai profundă.