The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

EDUARD FULOP // GREY AREA

Article / 02 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • EDUARD FULOP // GREY AREAEDUARD FULOP
  • EDUARD FULOP // GREY AREAEDUARD FULOP
1/2
Fulop Eduard este un absolvent al Universițății de Artă și Design, al Departamentul de Fotografie Videoprocesare Computerizată a imaginii. Are o fascinație asupra memoriei și asupra interpretării individului. "Ce este real cu adevărat?"

Grey Area

Proiectul Grey Area începe ca o descriere a unei zone de înterpretare, o observație asupra imaginației în memorie și a procesului de reamintire a unor detalii, carente în amintirile noastre îndepărtate. Cu cât mai îndepărtată o amintire în memoria noastră cu atât mai plină de goluri și un teren favorabil pentru imaginație, pentru a completa, interpreta aceste goluri cu informații asemănătoare, determinate fiind de forma, înălțime, context, culoare etc, în mometul reamintirii acelei memorii. Aceste zone în care imaginația încearcă să completeze sub o formă cât mai sinceră acel gol, se crează pentru câteva momente un colaj în amintiri, definind-o ca "zonă gri" informația nefiind determinată clar, astfel realitatea este pusă într-o zonă de interpretare față de realitate.