Cea de-a XVI-a ediție Effie Awards și-a anunțat finaliștii competiției în cadrul galei dedicate, care s-a desfășurat pe 28 mai la ARCUB Gabroveni. Evenimentul a fost prezentat de Victor Stroe - Associate Director & Head of Strategy | Leo Burnett & Președintele Comitetului de Organizare Effie 2019 și Răzvan Mircea - Marketing Director | Strauss Balkans & membru al Comitetului de Organizare Effie 2019.
21 de agenții și companii au obținut nominalizări în 25 de categorii de concurs: Auchan | Cohn & Jansen JWT | Digital Star | Geometry Global România | GMP+WEBSTYLER | Headvertising | Jazz Communication | Kubis Interactive | Leo Burnett România | MAINSTAGE THE AGENCY | McCann Worldgroup România | Mercury360 Communications | MRM//McCann România | Ogilvy Group România | Propaganda | Publicis România | Sector 7 | ThinkDigital | Ursus Breweries | Vivre | WOPA.
Brandurile finaliste sunt: Always | Asociația Inima Copiilor | Auchan | AVON | Băneasa Shopping City | BCR | Brewers of Romania Association | BT Pay | catmobile | Coca-Cola | Coca-Cola Zero Sugar | Dăruiește Viață NGO | George | Hochland | Hospice Casa Speranței | ING Bank | Kaufland | KFC | KitKat | La Minut | Lidl | Metropolitan Life | Neumarkt | OMV MaxxMotion | Orange | Petrom | Pizza Hut | PressOne | Pufina | Raiffeisen | Rexona | Samsung | Sugus | TAROM | Telekom | Ursus Retro | Vivre | Vodafone
Președintele Juriului Effie este anul acesta Achim Rietze, Strategy Lead la Google ZOO - think tank-ul de creaţie Google pentru branduri şi agenţii. Achim deţine un număr impresionant de premii de eficienţă şi este un membru constant în juriul Euro Effie, GWA Effie şi AME @ New York Festivals.
Juriul Effie 2019 din prima rundă de evaluare a fost format din peste 60 de specialiști ȋn marketing, comunicare sau research. Ȋn runda a doua de jurizare, alți 60 de seniori ai industriei vor analiza lucrările finaliste și vor desemna câștigătorii Effie Awards 2019.
Dezbaterile de la prima rundă de jurizare Effie au fost moderate de consultanți de marketing și specialiști cu mare experiență în research: Adina Nica - Strategy and Research Consultant | Open-I Research; Adina Vlad - Managing Partner | Unlock Market Research; Andreea Beleneș - Sr. Advisor Strategy / Design Thinking / Entrepreneur; Dan Petre - Business Developer | D&D Research și Dan Zloteanu - Business Consultant & Marketing Researcher | MRI Research & Consulting.
În cadrul Galei finaliștilor Effie 2019, Victor Stroe | Associate Director & Head of Strategy @ Leo Burnett & Președintele Comitetului de Organizare Effie 2019 a prezentat şi un set de Effie Statistics, pe baza înscrierilor, a nominalizărilor şi a câştigătorilor din ultimii cinci ani.
Ediția de anul acesta a cuprins înscrieri din partea a peste 30 de agenții și companii pentru aproximativ 60 de branduri.
Câștigătorii Effie Awards 2019 vor fi aplaudați pe 10 iunie, ȋn cadrul Galei de Premiere ce va avea loc la Ateneul Român.
____________________________________________________________________
Romanian Effie Awards 2019 este un proiect organizat de IAA România şi UAPR, prezentat de Kaufland și Philip Morris Trading şi susţinut de Coca-Cola, Doncafé, frufru.
Parteneri strategici: Deloitte, Nielsen, Facebook și Institutul Cervantes.
Creative Partner: Jazz Communication
Traditional partner: The Institute
Special media partner: Radio Guerrilla
Media partners: PRO TV, IQads, Smark, Pagina de Media, Biz
Mai multe detalii despre iniţiativă se regăsesc pe site-ul competiției www.effie.ro și pe pagina de Facebook Effie România.
EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.
21 de agenții și companii au obținut nominalizări în 25 de categorii de concurs: Auchan | Cohn & Jansen JWT | Digital Star | Geometry Global România | GMP+WEBSTYLER | Headvertising | Jazz Communication | Kubis Interactive | Leo Burnett România | MAINSTAGE THE AGENCY | McCann Worldgroup România | Mercury360 Communications | MRM//McCann România | Ogilvy Group România | Propaganda | Publicis România | Sector 7 | ThinkDigital | Ursus Breweries | Vivre | WOPA.
Brandurile finaliste sunt: Always | Asociația Inima Copiilor | Auchan | AVON | Băneasa Shopping City | BCR | Brewers of Romania Association | BT Pay | catmobile | Coca-Cola | Coca-Cola Zero Sugar | Dăruiește Viață NGO | George | Hochland | Hospice Casa Speranței | ING Bank | Kaufland | KFC | KitKat | La Minut | Lidl | Metropolitan Life | Neumarkt | OMV MaxxMotion | Orange | Petrom | Pizza Hut | PressOne | Pufina | Raiffeisen | Rexona | Samsung | Sugus | TAROM | Telekom | Ursus Retro | Vivre | Vodafone
Președintele Juriului Effie este anul acesta Achim Rietze, Strategy Lead la Google ZOO - think tank-ul de creaţie Google pentru branduri şi agenţii. Achim deţine un număr impresionant de premii de eficienţă şi este un membru constant în juriul Euro Effie, GWA Effie şi AME @ New York Festivals.
Juriul Effie 2019 din prima rundă de evaluare a fost format din peste 60 de specialiști ȋn marketing, comunicare sau research. Ȋn runda a doua de jurizare, alți 60 de seniori ai industriei vor analiza lucrările finaliste și vor desemna câștigătorii Effie Awards 2019.
Dezbaterile de la prima rundă de jurizare Effie au fost moderate de consultanți de marketing și specialiști cu mare experiență în research: Adina Nica - Strategy and Research Consultant | Open-I Research; Adina Vlad - Managing Partner | Unlock Market Research; Andreea Beleneș - Sr. Advisor Strategy / Design Thinking / Entrepreneur; Dan Petre - Business Developer | D&D Research și Dan Zloteanu - Business Consultant & Marketing Researcher | MRI Research & Consulting.
În cadrul Galei finaliștilor Effie 2019, Victor Stroe | Associate Director & Head of Strategy @ Leo Burnett & Președintele Comitetului de Organizare Effie 2019 a prezentat şi un set de Effie Statistics, pe baza înscrierilor, a nominalizărilor şi a câştigătorilor din ultimii cinci ani.
Ediția de anul acesta a cuprins înscrieri din partea a peste 30 de agenții și companii pentru aproximativ 60 de branduri.
Câștigătorii Effie Awards 2019 vor fi aplaudați pe 10 iunie, ȋn cadrul Galei de Premiere ce va avea loc la Ateneul Român.
____________________________________________________________________
Romanian Effie Awards 2019 este un proiect organizat de IAA România şi UAPR, prezentat de Kaufland și Philip Morris Trading şi susţinut de Coca-Cola, Doncafé, frufru.
Parteneri strategici: Deloitte, Nielsen, Facebook și Institutul Cervantes.
Creative Partner: Jazz Communication
Traditional partner: The Institute
Special media partner: Radio Guerrilla
Media partners: PRO TV, IQads, Smark, Pagina de Media, Biz
Mai multe detalii despre iniţiativă se regăsesc pe site-ul competiției www.effie.ro și pe pagina de Facebook Effie România.
EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.