#effiethinking for Marketers, al treilea seminar al seriei Effie Talk, va avea loc miercuri, 3 aprilie, începând cu ora 16.00, la Institute, the Café (Strada Știrbei Vodă 104-106).
Evenimentul, dedicat în special reprezentanţilor departamentelor de marketing din companii, își propune să răspundă unor întrebări precum „Ce înseamnă #effiethinking?” sau „Ce are de câştigat, de fapt, brandul tău atunci când participi la Effie?”.
Invitații #effiethinking for Marketers sunt:
Victor Stroe - Associate Director and Head of Strategy, Leo Burnett Bucharest & Preşedintele Comitetului de Organizare Effie Awards 2019. Victor va face o introducere în viziunea Effie de anul asta, ce are douǎ prioritǎţi: adaptarea festivalului la realitǎţile comunicǎrii de azi şi promovarea #EffieThinking. Effie înseamnǎ fundamental un anumit fel de a gândi, care coreleazǎ elementele de bazǎ ale unei campanii de comunicare (context, challenge, obiective, strategie, creaţie şi rezultate). #EffieThinking susţine, aşadar, promovarea modelelor de comunicare ce stau în spatele unor campanii eficiente dincolo de competiţia anuală, ca parte dintr-un model corect de marketing.
Iuliana Nedelcu - Marketing Manager | Coca-Cola Romania, conduce în prezent departamentul Sparkling Soft Drinks, coordonând mai multe echipe de brand, precum și departamentul de Consumer Interaction Center. Iuliana este unul dintre membrii de bază din echipa Coca-Cola România, omul din spatele a nenumărate campanii Coke premiate de-a lungul timpului în competiții de profil din industrie: „Brățara oficială pentru cea mai tare vară”, "Next Big Vlogger", lansarea Coca-Cola Lime sau lansarea primului album muzical pe dozele Coca-Cola Zero Zahăr în colaborare cu Inna, printre multe altele. Iuliana Nedelcu are o experiență de 15 ani în brand management și marketing, dintre care aproximativ 10 ani la Coca-Cola.
Laura Barbu este Director al departamentului de Comunicare de Brand & Marketing la Vodafone România, cu o experiență de management de peste zece ani în brand, marketing, marcom, online, e-commerce și vânzări. Laura este pasionată de oameni, de online și de experiența consumatorilor. A lucrat pentru companii precum Elvila, Sarantis sau PepsiCo și o motivează strategia și inovația îndrăzneață, dar cu toate acestea simplă.
Monica Eftimie - din ianuarie 2013, Chief Marketing Officer pentru brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Taco Bell și Paul România - coordonează toate activitățile de marketing ale acestor branduri pe piața locală: propune și implementează poziționări și strategii de comunicare pentru a crește cota de piață și brand awareness-ul; stabilește și planifică bugetul anual de marketing, dar și dezvoltă planurile și proiectele de marketing. Anterior a fost Director de Marketing la KFC și PHD România, unde a planificat și pus în aplicare campanii locale de marketing. Cu o experiență profesională de peste 15 ani în industria alimentară , Monica și-a început cariera în domeniul marketingului prin internshipuri la Accor Group (Franța) și în agenția Saatchi & Saatchi Advertising.
Daniel Filip, cel de-al patrulea speaker al semarului #effiethinking for Marketers, este Marketing General Manager Dacia & Renault pentru Renault Commercial Roumanie Daniel are o experiență în vânzări de peste 15 ani pe care a dobândit-o prin posturile ocupate în cadrul Dacia România. Și-a început cariera drept Area Sales Manager, lucrând apoi ca Senior Product Manager și Brand Manager – ceea ce l-a ajutat să devină manager de vânzări pe plan national pentru brandul Dacia.
Evenimentul va cuprinde o serie de prezentări ale invitaţilor şi un panel talk moderat de Irina Pencea, Managing Partner, Jazz Communication şi membră a Comitetului de Organizare Effie Awards 2019.
Intrarea la eveniment este liberă, ajută însă o confirmare în prealabil către teodora.calin@institute.ro.
Romanian Effie Awards 2019:
Prezentat de: Kaufland, Philip Morris
An event by: IAA și UAPR
Supported by: Coca-Cola, Doncafe, frufru
Strategic partners: Deloitte, Nielsen, Facebook, Institutul Cervantes
Creative Partner: Jazz Communication
Traditional partner: The Institute
Special media partner: Radio Guerrilla
Media partners: PRO TV, IQads, Smark, Pagina de Media, Biz
Evenimentul, dedicat în special reprezentanţilor departamentelor de marketing din companii, își propune să răspundă unor întrebări precum „Ce înseamnă #effiethinking?” sau „Ce are de câştigat, de fapt, brandul tău atunci când participi la Effie?”.
Invitații #effiethinking for Marketers sunt:
Victor Stroe - Associate Director and Head of Strategy, Leo Burnett Bucharest & Preşedintele Comitetului de Organizare Effie Awards 2019. Victor va face o introducere în viziunea Effie de anul asta, ce are douǎ prioritǎţi: adaptarea festivalului la realitǎţile comunicǎrii de azi şi promovarea #EffieThinking. Effie înseamnǎ fundamental un anumit fel de a gândi, care coreleazǎ elementele de bazǎ ale unei campanii de comunicare (context, challenge, obiective, strategie, creaţie şi rezultate). #EffieThinking susţine, aşadar, promovarea modelelor de comunicare ce stau în spatele unor campanii eficiente dincolo de competiţia anuală, ca parte dintr-un model corect de marketing.
Iuliana Nedelcu - Marketing Manager | Coca-Cola Romania, conduce în prezent departamentul Sparkling Soft Drinks, coordonând mai multe echipe de brand, precum și departamentul de Consumer Interaction Center. Iuliana este unul dintre membrii de bază din echipa Coca-Cola România, omul din spatele a nenumărate campanii Coke premiate de-a lungul timpului în competiții de profil din industrie: „Brățara oficială pentru cea mai tare vară”, "Next Big Vlogger", lansarea Coca-Cola Lime sau lansarea primului album muzical pe dozele Coca-Cola Zero Zahăr în colaborare cu Inna, printre multe altele. Iuliana Nedelcu are o experiență de 15 ani în brand management și marketing, dintre care aproximativ 10 ani la Coca-Cola.
Laura Barbu este Director al departamentului de Comunicare de Brand & Marketing la Vodafone România, cu o experiență de management de peste zece ani în brand, marketing, marcom, online, e-commerce și vânzări. Laura este pasionată de oameni, de online și de experiența consumatorilor. A lucrat pentru companii precum Elvila, Sarantis sau PepsiCo și o motivează strategia și inovația îndrăzneață, dar cu toate acestea simplă.
Monica Eftimie - din ianuarie 2013, Chief Marketing Officer pentru brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Taco Bell și Paul România - coordonează toate activitățile de marketing ale acestor branduri pe piața locală: propune și implementează poziționări și strategii de comunicare pentru a crește cota de piață și brand awareness-ul; stabilește și planifică bugetul anual de marketing, dar și dezvoltă planurile și proiectele de marketing. Anterior a fost Director de Marketing la KFC și PHD România, unde a planificat și pus în aplicare campanii locale de marketing. Cu o experiență profesională de peste 15 ani în industria alimentară , Monica și-a început cariera în domeniul marketingului prin internshipuri la Accor Group (Franța) și în agenția Saatchi & Saatchi Advertising.
Daniel Filip, cel de-al patrulea speaker al semarului #effiethinking for Marketers, este Marketing General Manager Dacia & Renault pentru Renault Commercial Roumanie Daniel are o experiență în vânzări de peste 15 ani pe care a dobândit-o prin posturile ocupate în cadrul Dacia România. Și-a început cariera drept Area Sales Manager, lucrând apoi ca Senior Product Manager și Brand Manager – ceea ce l-a ajutat să devină manager de vânzări pe plan national pentru brandul Dacia.
Evenimentul va cuprinde o serie de prezentări ale invitaţilor şi un panel talk moderat de Irina Pencea, Managing Partner, Jazz Communication şi membră a Comitetului de Organizare Effie Awards 2019.
Intrarea la eveniment este liberă, ajută însă o confirmare în prealabil către teodora.calin@institute.ro.
Romanian Effie Awards 2019:
Prezentat de: Kaufland, Philip Morris
An event by: IAA și UAPR
Supported by: Coca-Cola, Doncafe, frufru
Strategic partners: Deloitte, Nielsen, Facebook, Institutul Cervantes
Creative Partner: Jazz Communication
Traditional partner: The Institute
Special media partner: Radio Guerrilla
Media partners: PRO TV, IQads, Smark, Pagina de Media, Biz