O nouă perspectivă asupra lucrurilor
Și noi ne-am întrebat de multe ori de unde vine creativitatea. Și credem că unul dintre răspunsuri este din abilitatea oamenilor de a face conexiuni. Acolo unde unii văd haos, creativii văd structuri. Iar formula lor e simplă: iau un lucru obișnuit și se uită altfel la el, dintr-o nouă perspectivă. Un remix. Un mod fresh de a privi lucrurile. Ei bine! berea Gambrinus s-a lăsat inspirată de această poveste și după ce și-a reinterpretat gustul prin tehnica Dry Hopping - pe scurt, o mână de hamei adăugată după fermentare - s-a alăturat comunității Art Factory alături de care va porni într-o călătorie artsy.
Gambrinus, alături de Art Factory, susține comunitatea artiștilor contemporani
Așa că, în perioada 21-23 septembrie, Gambrinus te invită la cea de a IV-a ediție a evenimentului Art Factory. Timp de 3 zile, în Uzina Faur, 34 de artiști din sfera artelor, muzicii și a artelor digitale interactive te vor teleporta într-un univers neconvențional: realitate augmentată, realitate virtuală, concerte, expoziții de ilustrație, dar și video-mapping. Vino și tu să cunoști artiști fresh, să asculți muzică nouă și să-ți începi altfel toamna în Uzina Faur - un spațiu industrial recuperat și transformat într-un univers al creativității și al noilor perspective.
Și cum un festival nu este festival dacă nu are o zonă de lounge, Art Factory a pregătit pentru tine grădina secretă unde te poți bucura de un Gambrinus cu gust intens, muzică și mâncare bună. Iar duminică poți pleca acasă cu un catalog out-side-the-bottle ce conține operele tuturor artiștilor prezenți la ediția aceasta.
Eticheta Gambrinus prinde viață cu ajutorul aplicației Art Factory
Și dacă tot vorbim de perspective noi, anul acesta, Gambrinus și Art Factory desprind arta de normele convenționale și prezintă comunitatea artiștilor printr-o aplicație care îți augmentează simțurile.
Aplicația e gata să-ți facă cunoștință, prin intermediul camerei cu realitate augmentată, cu artiștii ediției cu nr. 4, dar îți prezintă și o selecție de lucrări ale artiștilor ce au participat la edițiile anterioare ale evenimentului.
Pe lângă mixul de artă și realitate augmentată, în aplicație poți găsi și detalii despre program, artiști, trupe, dar și cum să ajungi la Uzina Faur. Tot ce trebuie să faci este să descarci aplicația și să scanezi logo-ul Gambrinus sau logo-ul Art Factory în timp ce te bucuri de o bere cu gust intens.
Așa că, descarcă aplicația, încarcă-ți bateriile și hai la Art Factory, 21-23 septembrie, la Uzina Faur.
Cheers!
Și noi ne-am întrebat de multe ori de unde vine creativitatea. Și credem că unul dintre răspunsuri este din abilitatea oamenilor de a face conexiuni. Acolo unde unii văd haos, creativii văd structuri. Iar formula lor e simplă: iau un lucru obișnuit și se uită altfel la el, dintr-o nouă perspectivă. Un remix. Un mod fresh de a privi lucrurile. Ei bine! berea Gambrinus s-a lăsat inspirată de această poveste și după ce și-a reinterpretat gustul prin tehnica Dry Hopping - pe scurt, o mână de hamei adăugată după fermentare - s-a alăturat comunității Art Factory alături de care va porni într-o călătorie artsy.
Gambrinus, alături de Art Factory, susține comunitatea artiștilor contemporani
Așa că, în perioada 21-23 septembrie, Gambrinus te invită la cea de a IV-a ediție a evenimentului Art Factory. Timp de 3 zile, în Uzina Faur, 34 de artiști din sfera artelor, muzicii și a artelor digitale interactive te vor teleporta într-un univers neconvențional: realitate augmentată, realitate virtuală, concerte, expoziții de ilustrație, dar și video-mapping. Vino și tu să cunoști artiști fresh, să asculți muzică nouă și să-ți începi altfel toamna în Uzina Faur - un spațiu industrial recuperat și transformat într-un univers al creativității și al noilor perspective.
Și cum un festival nu este festival dacă nu are o zonă de lounge, Art Factory a pregătit pentru tine grădina secretă unde te poți bucura de un Gambrinus cu gust intens, muzică și mâncare bună. Iar duminică poți pleca acasă cu un catalog out-side-the-bottle ce conține operele tuturor artiștilor prezenți la ediția aceasta.
Eticheta Gambrinus prinde viață cu ajutorul aplicației Art Factory
Și dacă tot vorbim de perspective noi, anul acesta, Gambrinus și Art Factory desprind arta de normele convenționale și prezintă comunitatea artiștilor printr-o aplicație care îți augmentează simțurile.
Aplicația e gata să-ți facă cunoștință, prin intermediul camerei cu realitate augmentată, cu artiștii ediției cu nr. 4, dar îți prezintă și o selecție de lucrări ale artiștilor ce au participat la edițiile anterioare ale evenimentului.
Pe lângă mixul de artă și realitate augmentată, în aplicație poți găsi și detalii despre program, artiști, trupe, dar și cum să ajungi la Uzina Faur. Tot ce trebuie să faci este să descarci aplicația și să scanezi logo-ul Gambrinus sau logo-ul Art Factory în timp ce te bucuri de o bere cu gust intens.
Așa că, descarcă aplicația, încarcă-ți bateriile și hai la Art Factory, 21-23 septembrie, la Uzina Faur.
Cheers!