Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare, cel mai complex program de pregătire profesională, destinat tuturor celor ce lucrează în industria de marketing şi comunicare, dă startul înscrierilor pentru Modulul Fundamentals of Marketing & Communication şi Digital Marketing & Communication.
Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se află la a XVI-a ediţie şi are până în prezent 248 de absolvenţi. Modulul se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu. Înscrierile se pot face până la data de 24 februarie 2017. Cele 18 zile de curs se vor desfăşura în perioada 10 martie – 1 iulie 2017.
Modulul Digital Marketing & Communication are cinci ediţii rulate şi 80 de absolvenţi. Modulul se adresează mid managerilor şi seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea în mod strategic a digitalului în planurile de marketing și comunicare. Înscrierile se fac până la data de 3 martie 2017. Cele 18 zile de curs vor avea loc în perioada 17 martie – 8 iulie 2017.
“Şcoala mi-a dat, dincolo de concepte teoretice, un mod de gândire şi de abordare a proiectelor din perspectiva marketing şi comunicare. Cred că, în calitate de specialist în marketing si comunicare, e foarte important să ai o viziune de ansamblu, ca să poţi să fii coerent şi credibil în ce spui despre brandul tău. Experienţa cu Şcoala a fost una extraordinară din două puncte de vedere - personal şi profesional - pentru că mi-a testat nişte limite, pentru că am învăţat de la profesionişti şi pentru ca am cunoscut o mulţime de oameni minunaţi.” - Andreea Badea, şefă de promoţie a Şcolii IAA – Modulul Fundamentals of Marketing & Communication.
Mai multe detalii despre înscrieri se găsesc pe site-ul Şcolii IAA.
Şcoala IAA este prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată la Congresul Mondial IAA cu distincţia de „Best Practice”, recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs.
IAA (International Advertising Association) este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.
Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se află la a XVI-a ediţie şi are până în prezent 248 de absolvenţi. Modulul se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu. Înscrierile se pot face până la data de 24 februarie 2017. Cele 18 zile de curs se vor desfăşura în perioada 10 martie – 1 iulie 2017.
Modulul Digital Marketing & Communication are cinci ediţii rulate şi 80 de absolvenţi. Modulul se adresează mid managerilor şi seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea în mod strategic a digitalului în planurile de marketing și comunicare. Înscrierile se fac până la data de 3 martie 2017. Cele 18 zile de curs vor avea loc în perioada 17 martie – 8 iulie 2017.
“Şcoala mi-a dat, dincolo de concepte teoretice, un mod de gândire şi de abordare a proiectelor din perspectiva marketing şi comunicare. Cred că, în calitate de specialist în marketing si comunicare, e foarte important să ai o viziune de ansamblu, ca să poţi să fii coerent şi credibil în ce spui despre brandul tău. Experienţa cu Şcoala a fost una extraordinară din două puncte de vedere - personal şi profesional - pentru că mi-a testat nişte limite, pentru că am învăţat de la profesionişti şi pentru ca am cunoscut o mulţime de oameni minunaţi.” - Andreea Badea, şefă de promoţie a Şcolii IAA – Modulul Fundamentals of Marketing & Communication.
Mai multe detalii despre înscrieri se găsesc pe site-ul Şcolii IAA.
Şcoala IAA este prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată la Congresul Mondial IAA cu distincţia de „Best Practice”, recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs.
IAA (International Advertising Association) este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.