The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal.

INTERNETICS MONTHLY REVIEW - DECEMBRIE 2018

Article / 24 Ian 2019 / The Institute
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - DECEMBRIE 2018
1/9
Pentru că nu doar premiem inteligența digitală, ci o și căutăm în fiecare zi în feed-uri, newslettere, abonamente și tot ce mai oferă marele internet, ne-am gândit să vă arătăm noutățile care ne-au rămas în minte de la o lună la alta. Poate nu le știați, poate vă plac, poate ne mai trimiteți și voi altele.

1.  Black Mirror și-a surprins fanii cu un episod special: Bandersnatch – un film interactiv în care spectatorul decide continuarea evenimentelor. Aceasta nu este însă prima încercare interactivă a celor de la Netflix, deoarece anterior a fost lansat Minecraft: Story mode - dedicat copiilor.
Toate direcțiile pe care le poate urma povestea însumează 5 ore si 12 minute și există 5 finaluri posibile. Mai multe detalii despre episodul special, aici

2.  Printre lucrurile care au predominat în topul știrilor tech ale anului 2018 se numără cybersecuritatea și breșele de securitatea datelor personale, mai ales în contextul GDPR. Astfel că se așteaptă și din partea anului 2019 noi vești referitoare la expuneri de date personale, reguli din ce în ce mai riguroase cu privire la politica de confidențialitate. Despre trendurile noului an, despre schimbările tehnologice și cine le decide, puteți găsi aici

3.  Decembrie nu se putea termina mai bine decât printr-un remake special al celor mai amuzante scene din filmul Home alone. Reclama pentru Google Assistant creează un alt univers: al unui Kevin cu 28 de ani mai în vârstă și în pas cu tehnologia. Google Assistant devine partenerul perfect, care dă startul întregii operațiuni, adaugă produse pe lista de cumpărături, stabilește întâlniri, toate în timp ce Kevin se bucură de ziua liberă. Aici și behind the scenes.

4.  Blockchain nu este un subiect îndepărtat nici pentru Facebook, care pare că intenționează să creeze propriul stablecoin. Se presupune că această monedă virtuală de valoare standard (1$) va permite utilizatorilor să transfere bani prin aplicația WhatsApp. Deși Facebook mai are de lucru pentru a pune la punct strategia de lansare a monedei și nu a lansat o declarație oficială, se pare că interesul pentru cryptocurrency există. Detalii aici

5.  Decathlon aduce un ajutor digital în echipă. Este vorba de Tally, robotul timid care ajută echipa magazinului la inventarierea produselor și se asigură că sunt așezate la raftul potrivit. Tally este mereu în preajma oamenilor, dar spre deosebire de roboții care vor să afle opiniile consumatorilor, interacțiunea sa este limitată la „Bună, eu sunt Tally!” și, precum Roomba, poate fi ignorat în timp ce lucrează. Tally este momentan doar într-un magazin din San Francisco. Mai multe informații găsiți aici.

6.  Printre veștile mai puțin bune ale lunii este oprirea temporară a activității aeroportului Gatwick din cauza unei drone. Haosul s-a declanșat când o dronă și-a făcut iarăși apariția, deși activitatea aeroportului era deja oprită din cauza aceluiași lucru. Modul în care a fost gestionată situația de către autorități a creat diverse neplăceri. Declarațiile responsabililor de securitate și detaliile investigației pot fi găsite aici.

7.  O recapitulare a anului 2018 este și trecerea în revistă a celor mai impresionante device-uri apărute. Lista cuprinde îmbunătățiri ale specificaților fie pentru telefoane, laptopuri, căști wireless, drone sau dispozitive VR. Un rezumat cu 25 dintre produsele care au stabilit trendurile tech în 2018 poate fi citit aici

8.  Cât despre 2019: se anunță noi evoluții tehnologice, noi trenduri și noi specificații pentru smartphones. Printre lucrurile pe care le aduce noul an sunt: spațiu mai mare pentru display - camera secundară ajunge să fie un simplu punct; amprenta încorporată în ecran; conexiune 5G, mai multe camere, dar și dezvoltarea telefoanelor pliabile. Mai multe detalii aici.