Recent absolventă a Universităţii Naţionale de Arte din Bucureşti, Ioana Grama încearcă să uite tot ce a învăţat în şcoală. Nu pentru că nu au fost lucruri utile de învăţat acolo, ci pentru că, după cum crede ea, abia după ce toate valorile prestabilite sunt eradicate, va putea cu adevărat să creeze în baza aplecărilor personale, organic.
AMIBAS*
Denumit sugestiv și ironic „amibas*”, proiectul de diplomă își propune să atragă atenția în mod critic asupra consumerismului, asupra producției în masă și, mai ales, asupra modului în care imitatorii marilor branduri profită de naivitatea cumpărătorilor, dornici să poarte haine „de firmă”. Este un statement cinic menit să sublinieze faptul că societatea ne-a adus în punctul în care căutăm inconștient să cumpărăm haine care să aibă plasate pe suprafața lor, ostentativ, tot felul de logo-uri, haine despre care suntem educați să credem că ne ajută să ne validăm imaginea. Și ajungem cu toții să ne îmbrăcăm la fel, trași la indigo.
AMIBAS*
Denumit sugestiv și ironic „amibas*”, proiectul de diplomă își propune să atragă atenția în mod critic asupra consumerismului, asupra producției în masă și, mai ales, asupra modului în care imitatorii marilor branduri profită de naivitatea cumpărătorilor, dornici să poarte haine „de firmă”. Este un statement cinic menit să sublinieze faptul că societatea ne-a adus în punctul în care căutăm inconștient să cumpărăm haine care să aibă plasate pe suprafața lor, ostentativ, tot felul de logo-uri, haine despre care suntem educați să credem că ne ajută să ne validăm imaginea. Și ajungem cu toții să ne îmbrăcăm la fel, trași la indigo.