Subiectul pe care am ales să îl cercetez în cursul celor doi ani de master se referă la om şi destinul său în societatea de consum, modul prin care piața bunurilor, interesele economice (ajunse acum globale) influențează traiectoria pe care tinde să o ia înfăţişarea sa şi alcătuirea sa interioară.
Prin acest proiect aș dori să evidențiez depărtarea omului de o parte din vocațiile și nevoile lui adevărate, în favoarea unei lumi materialiste (consumeriste).
Proiectul este alcatuit dintr-o serie de portrete de consumatori, create din sigle ale diverselor brand-uri – produse pe care le folosim zi de zi, dar și obiecte de lux la care aspirăm.
Prin acest proiect aș dori să evidențiez depărtarea omului de o parte din vocațiile și nevoile lui adevărate, în favoarea unei lumi materialiste (consumeriste).
Proiectul este alcatuit dintr-o serie de portrete de consumatori, create din sigle ale diverselor brand-uri – produse pe care le folosim zi de zi, dar și obiecte de lux la care aspirăm.