The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

IULIA HODOLEANU // FILTRE

Article / 03 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • IULIA HODOLEANU // FILTRE
  • IULIA HODOLEANU // FILTRE
  • IULIA HODOLEANU // FILTRE
1/3
Derivând din arhitectura pe care a studiat-o în liceu, sculptura a fost trecerea organică spre bijuterie și modă pentru Iulia Hodoleanu. Nedorind să fie îngradită de un singur mediu și văzând accesorizarea ca o încununare a designului vestimentar, aceasta îi completează viziunea.

Filtre

Proiectul “Filtre” a luat naștere din încercarea de a materializa arhietipurile subconștiente prin prisma cărora ni se revelează realitatea. Aparent comune, alama și plexiglasul se transformă în viziunea Iuliei într-un vehicul versatil, ce reușește să ii reprezinte viziunea îndeaproape. Folosind voit metode clasice de prelucrare, ea reușește să realizeze accesorii ancorate în contemporan.

Împărțind arhietipurile în șapte personaje distincte, cele șapte perechi de ochelari transpun în material imaginația Iuliei, care derivă inevitabil din subconștientul colectiv. Gândite ca niște personaje simbolice, reduse la niște caracteristici limitate pentru un rol determinat, fiecare mască reprezintă astfel, în tușe voit îngroșate, unul din pilonii necesari construirii unui ansamblu.

Pentru realizarea unui ansamblu stabil, e nevoie de confort, entuziasm, ambiție, echilibru, creativitate, înțelepciune și nu în ultimul rând nebunia de a face primul pas în necunoscut.