Art Directors Club of România a dat startul noului proiect Lady Steps, o serie de seminarii inspiraționale unde femei de top din industrii creative vin să ȋmpărtășească povestea lor de succes. Prima ediție a avut loc aseară și a adus ȋmpreună trei dintre cele mai influente voci ale industriei creative din România: Ioana Filip, Executive Creative Director, MRM//McCann România, Laura Nedelschi, Creative Director, Kubis Interactive și Ioana Ciolacu, Designer, Ioana Ciolacu.
„Ȋn societatea noastră, puterea exemplului este indiscutabilă. Dacă ȋți poți vizualiza scopul, e mult mai ușor să aspiri la el. Nu poți fi ceea ce nu știi că poate să existe. Așa s-a născut Lady Steps”, declară Simona Suman, Group Creative Director Jazz Communication, cea care a inițiat proiectul alături de Sandra Bold (Head of Copy MRM // McCann).
În momentul în care un junior ajunge în departamentul de creație, în general ponderea de femei vs. bărbați pe pozițiile entry level este de 50/50. Acest start poate părea încurajator, însă, în ceea ce privește pozițiile de management, bărbații ocupă majoritatea funcțiilor de conducere.
Din totalul funcțiilor de Director de Creație din lume, doar 11% ajung sa fie ocupate de femei. Situația este asemănătoare și la nivel național. Un studiu privind funcțiile manageriale al Organizației Internaționale a Muncii arată că doar 30% din poziții sunt ocupate de femei.
Fiecare seminar Lady Steps va avea două componente. Prima parte va avea ca scop prezentarea insight-urilor personale într-un format simplu, în care fiecare invitată va împărtăși 10 pași ale succesului personal, 10 lecții pe care le-a învățat pe parcursul carierei sale. A doua parte va fi o discuție liberă între mentor și invitate, în urma căreia se pot crea legături și conexiuni între participante.
„Am vrut să dăm tonul Lady Steps ȋncă de la prima conferință, invitând 3 voci puternice, diferite, fiecare cu un insight personal dar cu același mesaj final: am putut, puteți și voi!”, declară Sandra Bold.