Laura Trăilă s-a născut în orașul Hunedoara, mediu ce influențează în continuare lucrările sale. A studiat la Colegiul Național „Iancu de Hunedoara”, secția filologie, iar mai apoi a urmat Universitatea de Arte și Design din Cluj-Napoca, secția grafică, din anul 2015 până în 2018.
Pilot automat
Proiectul atrage atenţia asupra lipsei de reacție a individului în situații de conflict, împietrirea corpului în momentul în care acesta ar trebui să reacţioneze şi la starea de resemnare care se instalează după consumarea evenimentului. Proiectul este unul de factură personală, motiv pentru care imaginea de la care se pornește este auto-portretul.
Tehnica folosită este linogravura, peste care au fost suprapuse simboluri realizate în timbru sec. Simbolurile sunt elementele ce generează hazardul care se poate abate oricând asupra individului, schimbând astfel tonalitatea lucrărilor din simple auto-portrete în unele cu o încărcătură critică asupra societății contemporane.
Figurile din ”Pilot Automat” reduc corpul uman la o pată neagră, omogenă, accentul fiind pus doar pe câteva elemente ce ţin de fizionomie și de expresivitatea mâinilor, pentru a surprinde momentul de încremenire, interferând dramatic cu simboluri care însumează o imagine coerentă a opresiunii.
Pilot automat
Proiectul atrage atenţia asupra lipsei de reacție a individului în situații de conflict, împietrirea corpului în momentul în care acesta ar trebui să reacţioneze şi la starea de resemnare care se instalează după consumarea evenimentului. Proiectul este unul de factură personală, motiv pentru care imaginea de la care se pornește este auto-portretul.
Tehnica folosită este linogravura, peste care au fost suprapuse simboluri realizate în timbru sec. Simbolurile sunt elementele ce generează hazardul care se poate abate oricând asupra individului, schimbând astfel tonalitatea lucrărilor din simple auto-portrete în unele cu o încărcătură critică asupra societății contemporane.
Figurile din ”Pilot Automat” reduc corpul uman la o pată neagră, omogenă, accentul fiind pus doar pe câteva elemente ce ţin de fizionomie și de expresivitatea mâinilor, pentru a surprinde momentul de încremenire, interferând dramatic cu simboluri care însumează o imagine coerentă a opresiunii.