The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

MĂDĂLINA POPESCU // I'M LOVIN' IT!

Article / 01 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • MĂDĂLINA POPESCU // I'M LOVIN' IT!MĂDĂLINA POPESCU
  • MĂDĂLINA POPESCU // I'M LOVIN' IT!MĂDĂLINA POPESCU
  • MĂDĂLINA POPESCU // I'M LOVIN' IT!MĂDĂLINA POPESCU
  • MĂDĂLINA POPESCU // I'M LOVIN' IT!MĂDĂLINA POPESCU
  • MĂDĂLINA POPESCU // I'M LOVIN' IT!MĂDĂLINA POPESCU
  • MĂDĂLINA POPESCU // I'M LOVIN' IT!MĂDĂLINA POPESCU
1/6
Mădălina Popescu este un artist la început de drum, format în cadrul Universității de Artă și Design, Cluj Napoca. Activitățile desfășurate pe parcursul celor trei ani de facultate, precum și cele două experiențe Erasmus în Viena o recomandă ca un membru activ și interesat de lumea artei.

I'm Lovin' it!

Artista folosește ironic personaje recognosibile din istoria artei (în spedial, din perioada barocului), punându-le într-un spațiu contemporan (ex. Restaurantele McDonald’s), pentru a crea o imagine ușor amuzantă, dar transgresivă pentru ochi. A ales motivul consumerismului pentru că este un factor fundamental în formarea propriei viziuni asupra societății contemporane. Această problematică este o luptă interioară a omului modern între a vedea consumul ca o necesitate a supraviețuirii și a-l vedea ca o plăcere a momentului. Accendul este pus mult prea mult pe consum și aparență în loc de esență, degradând realitatea naturală.