Episodul 1: EverRestless - Maratonul 6633 Arctic Ultra
#beameta: platforma de implicare socială care inspiră la autodepășire
O inițiativă Metaminds în parteneriat cu Rusu+Borțun
Parte din strategia de rebranding finalizată anul trecut, Metaminds și Rusu+Borțun lansează platforma de responsabilitate socială #beameta, o inițiativă care exprimă filosofia și valorile brand-ului prin povești și personaje reale care își depășesc limitele și își înving propriile temeri pentru a redescoperi noi teritorii de forță interioară. Toate acestea pentru o miză mai largă, anume de a oferi sprijin celor care au nevoie.
Metaminds este o companie 100% românească specializată în integrarea soluțiilor de securitate cibernetică și a arhitecturilor complexe în domeniul IT, înființată în 2015. De-a lungul timpului, compania s-a diferențiat prin abordarea interdisciplinară care a generat soluții în domenii cheie precum infrastructură critică de interes național și domenii de interes prioritar precum telecomunicații, energie și utilități.
La finalul anului trecut, în urma procesului de rebranding, compania Nova Tech Integrated Solutions devenea Metaminds – un nume care reducea la un numitor comun experiența echipei, complexitatea business-ului și a proiectelor dezvoltate de-a lungul timpului, dar mai ales dorința constantă de auto-depășire, de a îmbrățișa provocările ca pe un drum firesc al devenirii. De aici până la #beameta a fost doar un exercițiu de filtrare și rafinare a atributelor cheie. Apoi, a urmat identificarea acelor modele care să inspire, să trăiască pe viu valorile de brand.
„Am dezvoltat conceptul #beameta în încercarea de a-i susține pe toți cei dispuși să lupte și să își depășească limitele pentru binele comun. Vrem să îi găsim și să îi răsplătim pe acei overachievers, cei care pășesc în afara zonei lor de confort și își împing barierele individuale, de multe ori ale propriei minți. Atunci când a venit momentul să ne gândim la un nume pentru platforma de comunicare, am decis să ne inspirăm chiar din propriul brand și să o numim #beameta. Este un simplu îndemn la acțiune care invită oamenii să îmbrățișeze o tipologie de overachiever, exact ceea ce noi facem în munca de zi cu zi.” spune Andrei Cruceru, CEO Metaminds.
#beameta. Episodul 1: 6633 Arctic Ultra, Cercul Polar
Vlad Crișan Pop este un tânăr din Cluj care, îndrăgostit ca voluntar de atmosfera din taberele Magicamp, a ales să alerge pe tot globul pentru a strânge fonduri pentru educația copiilor cu afecțiuni oncologice.
Adi Bulboacă este un fotograf care s-a remarcat prin fotografia de teatru și documentarea unor evenimente simbol pentru cultura românească, precum Festivalul Internațional de Teatru din Sibiu. Cu toate astea, Adi se reinventează constant, testează, se redescoperă și are curajul să meargă mereu pe drumuri noi.
Înainte ca timpul să își ia o pauză, în februarie 2020 Vlad Crișan Pop pleca spre Cercul Polar pentru a participa la unul dintre cele mai dure maratoane din lume – 6633 Arctic Ultra. Miza lui era mai mare decât o simplă ambiție personală – aceea de a strânge 600.000 de Lei pentru a asigura 100 de burse educaționale copiilor cu afecțiuni oncologice aflați în grija ONG-ului Magicamp. Alături de el, cu aceeași emoție a unei încercări unice, plecau la drum fotograful Adi Bulboacă însoțit de colegii săi Sorin Florea și Tudor Petre. Împreună aveau să documenteze îndeaproape aventura lui Vlad. Așa începe primul episod din seria #beameta, platforma de CSR a Metaminds.
“Metaminds este un brand lider în categoria de cybersecurity și IT la nivel european, lucru confirmat și de topul Financial Times. La nivel de brand, valorile în care crede Metaminds sunt trasformarea, colaborarea și generarea de plus-valoare. Într-o zi de status, una din mințile de la Metaminds a venit cu ideea de a-i inspira și pe alții să fie meta. Prin platforma #beameta vrem să îi ajutăm pe cei care îi ajută pe ceilalți, pe cei care ies din zona de confort pentru a-și lărgi orizontul. Când Adi Bulboacă ne-a povestit despre proiectul lui, Arctic, platforma exista doar în teorie. Acum, în tot acest context pandemic, lansăm campania de comunicare a platformei, poveștile prind viață și ajutorul a început să se propage.” povestește Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO Rusu+Borțun.
Nord-Vestul Canadei, 620 de kilometri, 30 de grade celsius – minus. Așa arată cadrul, personajul nevăzut al EverRestless, primul documentar românesc filmat în acea zonă din lume care urmărește traseul și pașii lui Vlad Crișan Pop la ultramaratonul 6633 Arctic Ultra. Fiecare participant primește o cantitate de apă fierbinte la punctele de control pe care o poate folosi pentru igienă sau mâncare. Echipamentul depășește adesea 35 de kilograme și alergătorii îl au mereu asupra lor. Oboseala cronică, degerăturile și halucinațiile apar și ele frecvent în peisaj ca prezențe reale create de frigul extrem.
Documentarul surprinde întreaga experiență a lui Vlad – pregătirea, antrenamentele pre-mergătoare expediției și, apoi, participarea propriu-zisă la maraton. În tot acest timp, Adi experimenta, la rândul lui, una dintre cele mai dure ierni, adesea cu degetele înghețate pe cameră, cu un singur gând care înmuia frigul și îi dădea energia pentru următorul cadru: într-o zi, curând, munca lui ne va da nouă șansa de a retrăi, din confortul unei săli de cinema sau al canapelei personale, această aventură extraordinară.
„La sfârșitul anului trecut, când am hotărât să merg într-unul dintre cele mai reci locuri din lume pentru a documenta cursa de 620 de km a lui Vlad Crișan Pop, Rusu+Borțun și clientul lor Metaminds au fost primii din partea cărora am primit susținere. Am înțeles rapid că întreaga lor echipă, ca și mine, știe că dacă vrei să faci performanță e esențial să faci un pas mare în afara zonei de confort și să mergi în locuri în care nu multă lume are curajul să pășească.
Până la urmă s-a dovedit că izolarea și temperaturile de -40 de grade nu au fost niște obstacole de netrecut, ci niște rampe către o versiune mai puternică a mea. Am simțit pe pielea mea filosofia despre care am povestit înainte de expediție.” spune Adi Bulboacă, fotograf.
Documentarul EverRestless va fi gata anul viitor pentru publicul larg. Până atunci, puteți arunca o privire în culise aici.
Campania #beameta este abia la început.
Rusu+Borțun a fost înființată în 2008 și este o agenție care integrează strategie, design și manifestare creativă de brand, prin Rusu+Bortun Brand Growers, iar din 2009 comunicare integrată prin Rusu+Borțun Cyber Growers.
#beameta: platforma de implicare socială care inspiră la autodepășire
O inițiativă Metaminds în parteneriat cu Rusu+Borțun
Parte din strategia de rebranding finalizată anul trecut, Metaminds și Rusu+Borțun lansează platforma de responsabilitate socială #beameta, o inițiativă care exprimă filosofia și valorile brand-ului prin povești și personaje reale care își depășesc limitele și își înving propriile temeri pentru a redescoperi noi teritorii de forță interioară. Toate acestea pentru o miză mai largă, anume de a oferi sprijin celor care au nevoie.
Metaminds este o companie 100% românească specializată în integrarea soluțiilor de securitate cibernetică și a arhitecturilor complexe în domeniul IT, înființată în 2015. De-a lungul timpului, compania s-a diferențiat prin abordarea interdisciplinară care a generat soluții în domenii cheie precum infrastructură critică de interes național și domenii de interes prioritar precum telecomunicații, energie și utilități.
La finalul anului trecut, în urma procesului de rebranding, compania Nova Tech Integrated Solutions devenea Metaminds – un nume care reducea la un numitor comun experiența echipei, complexitatea business-ului și a proiectelor dezvoltate de-a lungul timpului, dar mai ales dorința constantă de auto-depășire, de a îmbrățișa provocările ca pe un drum firesc al devenirii. De aici până la #beameta a fost doar un exercițiu de filtrare și rafinare a atributelor cheie. Apoi, a urmat identificarea acelor modele care să inspire, să trăiască pe viu valorile de brand.
„Am dezvoltat conceptul #beameta în încercarea de a-i susține pe toți cei dispuși să lupte și să își depășească limitele pentru binele comun. Vrem să îi găsim și să îi răsplătim pe acei overachievers, cei care pășesc în afara zonei lor de confort și își împing barierele individuale, de multe ori ale propriei minți. Atunci când a venit momentul să ne gândim la un nume pentru platforma de comunicare, am decis să ne inspirăm chiar din propriul brand și să o numim #beameta. Este un simplu îndemn la acțiune care invită oamenii să îmbrățișeze o tipologie de overachiever, exact ceea ce noi facem în munca de zi cu zi.” spune Andrei Cruceru, CEO Metaminds.
#beameta. Episodul 1: 6633 Arctic Ultra, Cercul Polar
Vlad Crișan Pop este un tânăr din Cluj care, îndrăgostit ca voluntar de atmosfera din taberele Magicamp, a ales să alerge pe tot globul pentru a strânge fonduri pentru educația copiilor cu afecțiuni oncologice.
Adi Bulboacă este un fotograf care s-a remarcat prin fotografia de teatru și documentarea unor evenimente simbol pentru cultura românească, precum Festivalul Internațional de Teatru din Sibiu. Cu toate astea, Adi se reinventează constant, testează, se redescoperă și are curajul să meargă mereu pe drumuri noi.
Înainte ca timpul să își ia o pauză, în februarie 2020 Vlad Crișan Pop pleca spre Cercul Polar pentru a participa la unul dintre cele mai dure maratoane din lume – 6633 Arctic Ultra. Miza lui era mai mare decât o simplă ambiție personală – aceea de a strânge 600.000 de Lei pentru a asigura 100 de burse educaționale copiilor cu afecțiuni oncologice aflați în grija ONG-ului Magicamp. Alături de el, cu aceeași emoție a unei încercări unice, plecau la drum fotograful Adi Bulboacă însoțit de colegii săi Sorin Florea și Tudor Petre. Împreună aveau să documenteze îndeaproape aventura lui Vlad. Așa începe primul episod din seria #beameta, platforma de CSR a Metaminds.
“Metaminds este un brand lider în categoria de cybersecurity și IT la nivel european, lucru confirmat și de topul Financial Times. La nivel de brand, valorile în care crede Metaminds sunt trasformarea, colaborarea și generarea de plus-valoare. Într-o zi de status, una din mințile de la Metaminds a venit cu ideea de a-i inspira și pe alții să fie meta. Prin platforma #beameta vrem să îi ajutăm pe cei care îi ajută pe ceilalți, pe cei care ies din zona de confort pentru a-și lărgi orizontul. Când Adi Bulboacă ne-a povestit despre proiectul lui, Arctic, platforma exista doar în teorie. Acum, în tot acest context pandemic, lansăm campania de comunicare a platformei, poveștile prind viață și ajutorul a început să se propage.” povestește Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO Rusu+Borțun.
Nord-Vestul Canadei, 620 de kilometri, 30 de grade celsius – minus. Așa arată cadrul, personajul nevăzut al EverRestless, primul documentar românesc filmat în acea zonă din lume care urmărește traseul și pașii lui Vlad Crișan Pop la ultramaratonul 6633 Arctic Ultra. Fiecare participant primește o cantitate de apă fierbinte la punctele de control pe care o poate folosi pentru igienă sau mâncare. Echipamentul depășește adesea 35 de kilograme și alergătorii îl au mereu asupra lor. Oboseala cronică, degerăturile și halucinațiile apar și ele frecvent în peisaj ca prezențe reale create de frigul extrem.
Documentarul surprinde întreaga experiență a lui Vlad – pregătirea, antrenamentele pre-mergătoare expediției și, apoi, participarea propriu-zisă la maraton. În tot acest timp, Adi experimenta, la rândul lui, una dintre cele mai dure ierni, adesea cu degetele înghețate pe cameră, cu un singur gând care înmuia frigul și îi dădea energia pentru următorul cadru: într-o zi, curând, munca lui ne va da nouă șansa de a retrăi, din confortul unei săli de cinema sau al canapelei personale, această aventură extraordinară.
„La sfârșitul anului trecut, când am hotărât să merg într-unul dintre cele mai reci locuri din lume pentru a documenta cursa de 620 de km a lui Vlad Crișan Pop, Rusu+Borțun și clientul lor Metaminds au fost primii din partea cărora am primit susținere. Am înțeles rapid că întreaga lor echipă, ca și mine, știe că dacă vrei să faci performanță e esențial să faci un pas mare în afara zonei de confort și să mergi în locuri în care nu multă lume are curajul să pășească.
Până la urmă s-a dovedit că izolarea și temperaturile de -40 de grade nu au fost niște obstacole de netrecut, ci niște rampe către o versiune mai puternică a mea. Am simțit pe pielea mea filosofia despre care am povestit înainte de expediție.” spune Adi Bulboacă, fotograf.
Documentarul EverRestless va fi gata anul viitor pentru publicul larg. Până atunci, puteți arunca o privire în culise aici.
Campania #beameta este abia la început.
Rusu+Borțun a fost înființată în 2008 și este o agenție care integrează strategie, design și manifestare creativă de brand, prin Rusu+Bortun Brand Growers, iar din 2009 comunicare integrată prin Rusu+Borțun Cyber Growers.