Tânără dependentă de desen care s-a născut cu un creion în mână. Îndrăgostită de arhitectură și de spațiile frumoase, orice include design-ul. Întotdeauna prietenosă și sigură. Avand o mare abilitate în a fi curiosă, determinată și niciodată pe deplin satisfăcută.
ȘCOALA ALTERNATIVĂ PENTRU COPII SUPRADOTAȚI
Site-ul este situat pe strada Mântuleasa. Pe acest sit în 1826 a fost pus fundația unei școli secundare. Clădirea școlii a fost demolată în 2006. Această scoală a fost importantă, deoarece autorul Mircea Eliade a studiat aici. Proiectul reprezintă o școală alternativă pentru copii supradotați în memoria istorică a acestui teren.
Întreaga idee a acestui proiect a fost de a dezvolta zonele de studiu din jurul unor grădini de care copiii să beneficieze. Apoi, pornind de la imaginea străzii ca locul cel mai dorit de copii pentru a interacționa, am optat pentru un inel de circulație care să deservescă toate spațiile din școală. O importanță deosebită a fost alocată "spațiilor dintre", deoarece într-o școală fiecare loc are o semnificație aparte.
Aceste spații nu sunt complet deschise, dar nici închise complet. Acestea oferă un teritoriu neutru perfect, o zonă de suprapunere ce are rol în angajarea imaginației copiilor. O importanță deosebită în cadrul proiectului au avut spațiile reconfigurabile. Aceste spații având ca rol generarea unui nou tip de gândire.
Școala joacă un rol important în dezvoltarea intelectuală a copiilor. Aceasta reprezintă un al 3-lea pedagog în viața copiilor. Proiectul propune un nou mod de gândire și organizare a spațiilor care să vină în ajutorul dezvoltării imaginației acestora, aceasta fiind definitorie pentru copiii supradotați.
ȘCOALA ALTERNATIVĂ PENTRU COPII SUPRADOTAȚI
Site-ul este situat pe strada Mântuleasa. Pe acest sit în 1826 a fost pus fundația unei școli secundare. Clădirea școlii a fost demolată în 2006. Această scoală a fost importantă, deoarece autorul Mircea Eliade a studiat aici. Proiectul reprezintă o școală alternativă pentru copii supradotați în memoria istorică a acestui teren.
Întreaga idee a acestui proiect a fost de a dezvolta zonele de studiu din jurul unor grădini de care copiii să beneficieze. Apoi, pornind de la imaginea străzii ca locul cel mai dorit de copii pentru a interacționa, am optat pentru un inel de circulație care să deservescă toate spațiile din școală. O importanță deosebită a fost alocată "spațiilor dintre", deoarece într-o școală fiecare loc are o semnificație aparte.
Aceste spații nu sunt complet deschise, dar nici închise complet. Acestea oferă un teritoriu neutru perfect, o zonă de suprapunere ce are rol în angajarea imaginației copiilor. O importanță deosebită în cadrul proiectului au avut spațiile reconfigurabile. Aceste spații având ca rol generarea unui nou tip de gândire.
Școala joacă un rol important în dezvoltarea intelectuală a copiilor. Aceasta reprezintă un al 3-lea pedagog în viața copiilor. Proiectul propune un nou mod de gândire și organizare a spațiilor care să vină în ajutorul dezvoltării imaginației acestora, aceasta fiind definitorie pentru copiii supradotați.