Remarcând stilul și limbajul specific formelor regasite, în lucrările autorului observăm că acestea se pretează pe o simplitate lingvistică a liniei, însă conținutul manifestat în sens și semnificație se face vizibil printr-o reducție de detaliu, accentuând astfel propunerea sa discretă de a evidenția subiectul
TRANSCEDENTAL
În “Transcendental”, artistul a transpus în formă dorința și nevoia omului de schimbare. A redat acel moment ce ne poate modifica prezentul prin meditație și transcendere, moment asemănător nașterii. Atunci când reușim să depășim acea limită impusă de cunoașterea dobândită în urma unui experiment îndreptat în direcția simțurilor sau a percepției, reușim să ajungem la momentele de transcendere. Sfarșitul unei stări și începutul alteia, la fel ca sfarșitul unui sunet sau începutul altuia, fac parte din realitate, fiind plasate la granițele timpului.
TRANSCEDENTAL
În “Transcendental”, artistul a transpus în formă dorința și nevoia omului de schimbare. A redat acel moment ce ne poate modifica prezentul prin meditație și transcendere, moment asemănător nașterii. Atunci când reușim să depășim acea limită impusă de cunoașterea dobândită în urma unui experiment îndreptat în direcția simțurilor sau a percepției, reușim să ajungem la momentele de transcendere. Sfarșitul unei stări și începutul alteia, la fel ca sfarșitul unui sunet sau începutul altuia, fac parte din realitate, fiind plasate la granițele timpului.
Dar aceste realitați nu se pot articula din perspectiva unui studiu artistic, decât în intensitatea unei vieți interioare și nu in prelungirea nedefinită a duratei. În componența lucrărilor, timpul este redat printr-o pânză albă curată ce invelește omul, aceasta purtând deasupra ei praful fin ce se așterne peste noi de-a lungul vremii. Cristalele lui păstrează amintirile și gândurile ce ne formează întregul traseu linear al vieții. Într-una din lucrări, artistul a ales o reprezentare clară a noțiunii de timp, plecând de la forma unei semisfere. Forma obținută face apel la conceptul de timp.