Absolvent al Facultăţii de Arte şi Design din Timişoara, specializarea Pictură, preocupările sale artistice sunt orientate către studiul culorii, obiect şi aria conceptuală a artei. În prezent este masterand în cadrul aceleiaşi specializări a F.A.D.
MONOLOG. DIALOG CU CENTRUL
Monolog. Dialog cu centrul s-a dezvoltat în două etape. Parcursul propus începe cu un obiect catoptric din fier şi oglinzi construit urmărind cardinalitatea privitorului, care este invitat să pătrundă în interiorul construcţiei. Pânzele sunt o urmare a experienţei întâlnirii cu sinele în faţa oglinzilor, cu propria imagine proiectată şi multiplicată la infinit în toate cele şase direcţii spaţiale şi prezintă o varietate de polarităţi opuse.
Prezentă şi în cadrul pânzelor, dualitatea oglinzii ce se multiplică nesfârşit oferă în mod simultan o cale de acces către sine, dar şi posibilitatea sinelui de a sonda un potenţial mediu exterior, de a selecta permanent realitatea dorită.
Ne confruntăm cu jocul complex al identităţii. Artistul utilizează fenomenul reflexiei ca instrument de analiză a sinelui, a sondării instabilităţilor emoţionale şi identitare. Devine evidentă dualitatea individului născută din conflictul dintre raţiune şi impuls sensibil. Scopul creaţiei devine elaborarea unui mediu favorabil introspecţiei şi conştientizării sinelui.
Lucrările sunt o urmare a experienţei întâlnirii cu sinele în interiorul cubului de oglinzi din prima parte a proiectului. În cadrul pânzelor artistul valorifică fenomenul reflexiei, scopul creaţiei devenind elaborarea unui mediu favorabil introspecţiei şi conştientizării sinelui.
MONOLOG. DIALOG CU CENTRUL
Monolog. Dialog cu centrul s-a dezvoltat în două etape. Parcursul propus începe cu un obiect catoptric din fier şi oglinzi construit urmărind cardinalitatea privitorului, care este invitat să pătrundă în interiorul construcţiei. Pânzele sunt o urmare a experienţei întâlnirii cu sinele în faţa oglinzilor, cu propria imagine proiectată şi multiplicată la infinit în toate cele şase direcţii spaţiale şi prezintă o varietate de polarităţi opuse.
Prezentă şi în cadrul pânzelor, dualitatea oglinzii ce se multiplică nesfârşit oferă în mod simultan o cale de acces către sine, dar şi posibilitatea sinelui de a sonda un potenţial mediu exterior, de a selecta permanent realitatea dorită.
Ne confruntăm cu jocul complex al identităţii. Artistul utilizează fenomenul reflexiei ca instrument de analiză a sinelui, a sondării instabilităţilor emoţionale şi identitare. Devine evidentă dualitatea individului născută din conflictul dintre raţiune şi impuls sensibil. Scopul creaţiei devine elaborarea unui mediu favorabil introspecţiei şi conştientizării sinelui.
Lucrările sunt o urmare a experienţei întâlnirii cu sinele în interiorul cubului de oglinzi din prima parte a proiectului. În cadrul pânzelor artistul valorifică fenomenul reflexiei, scopul creaţiei devenind elaborarea unui mediu favorabil introspecţiei şi conştientizării sinelui.