Sandra Bold, Senior Creative Publicis London, Andreea Ghenoiu, Creative Director Jazz Communication, Ema Prisca, Creative Director Garcia&Prisca, și Eugen Suman, Executive Creative Director FriendsTBWA Bucharest, toți membri ADC*RO, fac parte din juriul celei de-a 27-a ediții a ADC*E Awards.
ADC*E Awards este singura competiție internațională care reunește cele mai bune campanii și proiecte de design din Europa, oferindu-le vizibilitate și promovare la nivel internațional. Înscrierile sunt posibile exclusiv în baza recunoașterii obținute la competițiile locale. În cazul României, la ADC*E Awards 2018 pot înscrie lucrări câștigătorii ediției din 2017 a festivalului local de creativitate Premiile FIBRA.
Un juriu format din 60 de creativi de top va evalua lucrările înscrise la ADC*E Awards în categoriile: Film & Radio, Print & Outdoor, Interactive & Mobile, Graphic Design, Promotions & New Media și Integration & Innovation.
“Woooohoooo - Interactive and Mobile! Mă simt de parcă am câștigat loteria categoriilor. Mi se pare fascinant cum în fiecare an descoperim moduri noi de a spune povești - ce mi se pare și mai tare e când descoperim moduri noi de a spune povești vechi. Ce vreau să văd în categorie sunt idei despre cum integram tehnologia într-un mod mai puțin intruziv, cum facem smartphoneul să nu ne țină cu ochii în ecran, să îl transformăm într-o telecomandă care ne permite să explorăm lumea din jur. Abia aștept să văd ce idei tari s-au mai copt”, ne-a transmis Sandra Bold, care va juriza în categoria Interactive & Mobile.
“Experiența de jurat, mai ales cea din cameră, este una fantastică. Schimbul de idei, de păreri, întrebările pe care ajungi să ți le pui și la care nu te-ai fi gândit. Am trăit asta pentru prima oară la Eurobest și sper să o trăiesc și la ADC*E Awards. Plus expunerea la super idei și 2-3 zile în care tot ce faci e să te uiți și să diseci campanii minunate. Pe mine mă încarcă și mă motivează supradoza de creativitate din procesul de jurizare. Așa că abia aștept.
PS: evident că mă simt onorată că am fost aleasă. Îmi doream de ceva vreme să fac asta, dar am așteptat să iau împreună cu echipele mele câteva premii înainte de a-i judeca pe alții. Acum pot spune că știu ce înseamnă efortul din spatele unei campanii cu impact real și acest impact îl voi căuta și în procesul de jurizare, dincolo de idee.”, ne-a povestit Andreea Ghenoiu, care va evalua creațiile înscrise la Promotions & New Media.
"Mă bucur să particip ca jurat la festivalul ADC Europe pentru că e singurul festival care reflectă zeitgeist-ul creativ publicitar european. În două zile poți să-ți dai seama unde e Europa la nivel creativ de advertising, ca teme sensibile și tensiuni sociale, ca utilizare de crafts&arts și tehnologie. Asta pe mine, cel puțin, mă ajută să-mi contextualizez propria-mi muncă în raport cu uriașii creativi din UK, Germania, Spania sau cu creatorii din țări asemănătoare.
Un alt motiv pentru care îmi place acest festival este că măcar la nivel de shortlist ajung și lucruri specifice, locale, pentru care eu am o mare curiozitate, dar pe care nu le vezi prea des premiate.", ne-a împărtășit Ema Prisca, care va face parte din procesul de selecție al câștigătorilor pentru secțiunea Film & Radio.
"E întotdeauna o bucurie să jurizez ADC*E mai ales pentru că aici vezi lucrări pe care nu le vezi neapărat la alte festivaluri. Nu pot participa decât câștigătorii festivalurilor ADC locale în această competiție, de aceea apar multe lucrări cu caracter local. Dacă combini câștigătorii de la ADC*E și câștigătorii din alte festivaluri regionale, ai o imagine foarte bună asupra creativității europene. Sunt a treia oară în acest juriu, o dată din Cehia, de două ori din România, și am aceeași energie ca prima dată. Succes participanților!", a transmis Eugen Suman, care va parcurge lucrările înscrise la secțiunea Print & Outdoor.
ADC*E Awards se desfășoară la Barcelona, în perioada 9-10 noiembrie 2018, și este parte a European Creativity Festival.
Lucrările pot fi înscrise în competiție până la data de 27 septembrie 2018, aici.
ADC*E Awards este singura competiție internațională care reunește cele mai bune campanii și proiecte de design din Europa, oferindu-le vizibilitate și promovare la nivel internațional. Înscrierile sunt posibile exclusiv în baza recunoașterii obținute la competițiile locale. În cazul României, la ADC*E Awards 2018 pot înscrie lucrări câștigătorii ediției din 2017 a festivalului local de creativitate Premiile FIBRA.
Un juriu format din 60 de creativi de top va evalua lucrările înscrise la ADC*E Awards în categoriile: Film & Radio, Print & Outdoor, Interactive & Mobile, Graphic Design, Promotions & New Media și Integration & Innovation.
“Woooohoooo - Interactive and Mobile! Mă simt de parcă am câștigat loteria categoriilor. Mi se pare fascinant cum în fiecare an descoperim moduri noi de a spune povești - ce mi se pare și mai tare e când descoperim moduri noi de a spune povești vechi. Ce vreau să văd în categorie sunt idei despre cum integram tehnologia într-un mod mai puțin intruziv, cum facem smartphoneul să nu ne țină cu ochii în ecran, să îl transformăm într-o telecomandă care ne permite să explorăm lumea din jur. Abia aștept să văd ce idei tari s-au mai copt”, ne-a transmis Sandra Bold, care va juriza în categoria Interactive & Mobile.
“Experiența de jurat, mai ales cea din cameră, este una fantastică. Schimbul de idei, de păreri, întrebările pe care ajungi să ți le pui și la care nu te-ai fi gândit. Am trăit asta pentru prima oară la Eurobest și sper să o trăiesc și la ADC*E Awards. Plus expunerea la super idei și 2-3 zile în care tot ce faci e să te uiți și să diseci campanii minunate. Pe mine mă încarcă și mă motivează supradoza de creativitate din procesul de jurizare. Așa că abia aștept.
PS: evident că mă simt onorată că am fost aleasă. Îmi doream de ceva vreme să fac asta, dar am așteptat să iau împreună cu echipele mele câteva premii înainte de a-i judeca pe alții. Acum pot spune că știu ce înseamnă efortul din spatele unei campanii cu impact real și acest impact îl voi căuta și în procesul de jurizare, dincolo de idee.”, ne-a povestit Andreea Ghenoiu, care va evalua creațiile înscrise la Promotions & New Media.
"Mă bucur să particip ca jurat la festivalul ADC Europe pentru că e singurul festival care reflectă zeitgeist-ul creativ publicitar european. În două zile poți să-ți dai seama unde e Europa la nivel creativ de advertising, ca teme sensibile și tensiuni sociale, ca utilizare de crafts&arts și tehnologie. Asta pe mine, cel puțin, mă ajută să-mi contextualizez propria-mi muncă în raport cu uriașii creativi din UK, Germania, Spania sau cu creatorii din țări asemănătoare.
Un alt motiv pentru care îmi place acest festival este că măcar la nivel de shortlist ajung și lucruri specifice, locale, pentru care eu am o mare curiozitate, dar pe care nu le vezi prea des premiate.", ne-a împărtășit Ema Prisca, care va face parte din procesul de selecție al câștigătorilor pentru secțiunea Film & Radio.
"E întotdeauna o bucurie să jurizez ADC*E mai ales pentru că aici vezi lucrări pe care nu le vezi neapărat la alte festivaluri. Nu pot participa decât câștigătorii festivalurilor ADC locale în această competiție, de aceea apar multe lucrări cu caracter local. Dacă combini câștigătorii de la ADC*E și câștigătorii din alte festivaluri regionale, ai o imagine foarte bună asupra creativității europene. Sunt a treia oară în acest juriu, o dată din Cehia, de două ori din România, și am aceeași energie ca prima dată. Succes participanților!", a transmis Eugen Suman, care va parcurge lucrările înscrise la secțiunea Print & Outdoor.
ADC*E Awards se desfășoară la Barcelona, în perioada 9-10 noiembrie 2018, și este parte a European Creativity Festival.
Lucrările pot fi înscrise în competiție până la data de 27 septembrie 2018, aici.