Romanian Design Week își continuă demersul lansat acum 12 ani, acela de a reprezenta o platformă de promovare și de dezvoltare a industriilor creative locale, dar și de a crea un context important de socializare și un pretext pentru a aduce împreună și a pune în dialog toate domeniile creative, prin colaborări între organizații reunite în jurul unor valori și a unor misiuni complementare.
În fiecare an, ne-am propus să sărbătorim acest dialog creativ și să aplaudăm partenerii și entitățile care contribuie de ani de zile la dezvoltarea pieței de design din România.
Pentru că RDW crede în potențialul și în importanța designului local, dar și pentru că ne-am dorit să ne uităm spre viitor și să încurajăm, pe de o parte, dialogul și colaborarea, iar pe de altă parte, să generăm, cât mai concret, creșterea consumului de design, în cadrul Concept Store-ului de anul acesta vei putea descoperi un spațiu eclectic, intim, special creat pentru o experiență de shopping neconvențională.
Zona dedicată experiențelor consumatorilor, desfășurată la subsolul clădirii, pe o suprafață de 200 mp, găzduiește zece branduri ce comercializează și promovează design local și international și e activat printr-o serie de prezențe-capsulă care aduc în fața publicului ultimele colecții de la designeri, artiști și ilustratori renumiți.
Selecția de produse este realizată în colaborare cu ALBALB, LIBRĂRIILE HUMANITAS & TAKUMI, OTOTO, VISCRI 32, ASSAMBLAGE, GIOMETRIA, ȘURAȘUSARA ȘI MOLECULE F și MEZE AUDIO.
Unlock your taste for design!