Ieri, 11 iunie, de la ora 19:30, a avut loc ceremonia de absolvire a elevilor Şcolii ADC, urmată apoi de un panel de discuţii – totul live pe pagina de facebook ADC România. 27 de tineri au absolvit cursurile Școlii ADC*RO 2020. Cătălin Bădilă este șeful de promoție al ediției cu numărul 12.
Ceremonia de absolvire a fost urmată de un panel de discuții moderat de Valentin Suciu (Creative Director, Jazz Communication & Președinte ADC*RO). Tema panelului a fost „New Beginnings” – o discuție despre publicitate, începuturi pentru cei noi, dar și noi începuturi pentru cei mai vechi dintre noi. Invitații au fost: Ivo Purvis (Executive Creative Director, MSTF Partners Lisboa), Mihnea Gheorghiu (Global Executive Creative Director, Publicis Italy) și Sorin Trâncă (Founder, FRIENDS TBWA Bucharest & FFFF.ro).
Liviu Țurcanu, Creative Director, Mercury360 & tutore al Școlii ADC*RO, declară: „Iată că s-a încheiat o nouă ediție a Școlii ADC în aceste vremuri în care ne-am adaptat cu toții la noua situație: cursurile au devenit online, toate sesiunile de feedback ale tutorilor s-au digitalizat, iar, la final, evenimentul de absolvire a devenit un event digital, care va rămâne pentru mult timp în inimile noastre.
Deși în ultima etapă a școlii nu ne-am întâlnit fizic, cred că atât noi, tutorii, cât și elevii, am fost mai conectați ca niciodată. Am avut parte de dezbateri memorabile, care au condus la idei ce ar face mândri oamenii de comunicare din industria noastră. Pentru că nu e simplu să generezi concepte, să le treci prin purgatoriul feedback-ului de creație, iar apoi să le finisezi până la cel mic detaliu, atunci când ești asediat din exterior de tot soiul de evenimente care îți pun la încercare toate calitățile umane.
Ne aflăm cu toții în fața unor noi începuturi, nu știm ce ne va aduce viitorul, dar mă bucur să fiu alături de această generație ce este mândra purtătoare a unui stindard pe care altele nu l-au ridicat până acum: cel al explorării, fără nicio frică, fără teama de eșec, a unor noi drumuri."
La finalul celor 7 brief-uri rezolvate, au fost desemnați absolvenții care au obținut punctajul cel mai mare – Cătălin Bădilă, Bogdan Bran, Ioana Adamescu, Diana Maftei, Ioana Trăistaru, Vlad Vasilescu, Ștefana Grigoraș, Simona Gavriluță, Alexandra Crețu și Carmen Demian.
Pe lângă cele 10 portofolii premiate, tutorii au desemnat câștigători și pentru fiecare dintre principalele medii de comunicare. Astfel, s-au oferit premiile BEST VIDEO pentru Simona Gavriluță (premiu oferit de Unibet), BEST DIGITAL pentru Ioana Adamescu, BEST KEY VISUAL pentru Bogdan Bran (premiu oferit de Shutterstock), BEST OUTDOOR & AMBIENT și BEST PROMO & ACTIVATION pentru Cătălin Bădilă, şeful de promoţie din acest an, BEST RADIO pentru Ștefan Florescu şi BEST INTEGRATED CAMPAIGNS pentru Ioana Trăistaru.
Lista completă a absolvenților ediției a 12-a: Adela Doroș // Alexandra Mocanu // Andreea Panainte // Bogdan Nohai // Camelia Pătrunjel // Cristina Cerga // Cristina Zamfira // Diana Cobzaru // Diana Enciu // Ioana Dolan // Istvan Fabian // Maria Ilie // Marina Nițoiu // Ramona Tătaru // Septimiu Roman // Ștefan Florescu // Teodora Concită.
Cătălin Bădilă, şeful de promoţie al acestui an, a câştigat şi Bursa Ionuț Popescu, în valoare de 600 euro şi oferită anual cursantului Școlii ADC*RO care se situează pe primul loc la finalul școlii.
„Școala ADC e unul dintre motivele pentru care m-am mutat în București mai repede decât mi-am propus inițial. E un privilegiu să vii într-un loc în care niște oameni împart cu tine lucruri pe care le-au adunat într-o carieră, fără să răsfoiască un catalog. Să stai și să asculți ce au de zis, să-ți arate campanii de referință și să-ți explice de ce au funcționat. Să-ți spună ce și-ar fi dorit ei să știe în începuturile lor.
Am avut mereu probleme cu conformarea, iar în Școala ADC am realizat, încă o dată, că e ok să fie așa. Vă mulțumesc pentru tot ce faceți.”, afirmă Cătălin Bădilă.
Premiul special Best Key Visual a fost oferit de Shutterstock și reprezintă un abonament valabil 1 an în valoare de aproximativ 1500 de euro. Unibet a susținut premiul special Best Video și a oferit suma de 100 de euro pentru cea mai bună execuție Video. Toți absolvenţii ediţiei au primit și revista Lürzer's Archive, alături de abonamente la întreaga colecţie digitală a renumitei publicaţii.
Pe parcursul școlii, portofoliile finale au fost realizate cu sprijinul Shutterstock, care a pus la dispoziție cursanților Școlii ADC 2020 conturi dedicate, prin care aceștia s-au putut folosi de diverse materiale foto-video pentru a-și pune în practică ideile creative.
Școala ADC a organizat ediția aceasta și o serie de workshopuri de strategie, art direction și scriere creativă. Invitați: Ștefan Chirițescu - Head of Strategy Kubis & Cheil Centrade, Eugen Erhan - Graphic Designer și Bogdan Răileanu - Scriitor & Senior Copywriter DDB România.
Board-ul de tutori al ediției 2020 a fost format din: Adrian Preda, Andrei Tripșa, Cătălin Rusu, Claudiu Dobriță, Laura Nedelschi, Liviu Ţurcanu, Radu Pilat, Șerban Alexandrescu, Ştefan Vasilachi și Theodor Sandu.
Toate portofoliile absolvenților sunt urcate pe site-ul școlii, care funcționează an de an ca un motor de căutare util pentru agenții.
Evenimentul a fost organizat de: ADC România
Cu sprijinul: The Institute
Susținut de: Unibet și Shutterstock
Parteneri media: Iqads, Smark și Lürer’s Archive
Live Streaming by: ExtraWork
Școala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute. O nouă sesiune de înscrieri va avea loc în toamna acestui an.
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania
Ceremonia de absolvire a fost urmată de un panel de discuții moderat de Valentin Suciu (Creative Director, Jazz Communication & Președinte ADC*RO). Tema panelului a fost „New Beginnings” – o discuție despre publicitate, începuturi pentru cei noi, dar și noi începuturi pentru cei mai vechi dintre noi. Invitații au fost: Ivo Purvis (Executive Creative Director, MSTF Partners Lisboa), Mihnea Gheorghiu (Global Executive Creative Director, Publicis Italy) și Sorin Trâncă (Founder, FRIENDS TBWA Bucharest & FFFF.ro).
Liviu Țurcanu, Creative Director, Mercury360 & tutore al Școlii ADC*RO, declară: „Iată că s-a încheiat o nouă ediție a Școlii ADC în aceste vremuri în care ne-am adaptat cu toții la noua situație: cursurile au devenit online, toate sesiunile de feedback ale tutorilor s-au digitalizat, iar, la final, evenimentul de absolvire a devenit un event digital, care va rămâne pentru mult timp în inimile noastre.
Deși în ultima etapă a școlii nu ne-am întâlnit fizic, cred că atât noi, tutorii, cât și elevii, am fost mai conectați ca niciodată. Am avut parte de dezbateri memorabile, care au condus la idei ce ar face mândri oamenii de comunicare din industria noastră. Pentru că nu e simplu să generezi concepte, să le treci prin purgatoriul feedback-ului de creație, iar apoi să le finisezi până la cel mic detaliu, atunci când ești asediat din exterior de tot soiul de evenimente care îți pun la încercare toate calitățile umane.
Ne aflăm cu toții în fața unor noi începuturi, nu știm ce ne va aduce viitorul, dar mă bucur să fiu alături de această generație ce este mândra purtătoare a unui stindard pe care altele nu l-au ridicat până acum: cel al explorării, fără nicio frică, fără teama de eșec, a unor noi drumuri."
La finalul celor 7 brief-uri rezolvate, au fost desemnați absolvenții care au obținut punctajul cel mai mare – Cătălin Bădilă, Bogdan Bran, Ioana Adamescu, Diana Maftei, Ioana Trăistaru, Vlad Vasilescu, Ștefana Grigoraș, Simona Gavriluță, Alexandra Crețu și Carmen Demian.
Pe lângă cele 10 portofolii premiate, tutorii au desemnat câștigători și pentru fiecare dintre principalele medii de comunicare. Astfel, s-au oferit premiile BEST VIDEO pentru Simona Gavriluță (premiu oferit de Unibet), BEST DIGITAL pentru Ioana Adamescu, BEST KEY VISUAL pentru Bogdan Bran (premiu oferit de Shutterstock), BEST OUTDOOR & AMBIENT și BEST PROMO & ACTIVATION pentru Cătălin Bădilă, şeful de promoţie din acest an, BEST RADIO pentru Ștefan Florescu şi BEST INTEGRATED CAMPAIGNS pentru Ioana Trăistaru.
Lista completă a absolvenților ediției a 12-a: Adela Doroș // Alexandra Mocanu // Andreea Panainte // Bogdan Nohai // Camelia Pătrunjel // Cristina Cerga // Cristina Zamfira // Diana Cobzaru // Diana Enciu // Ioana Dolan // Istvan Fabian // Maria Ilie // Marina Nițoiu // Ramona Tătaru // Septimiu Roman // Ștefan Florescu // Teodora Concită.
Cătălin Bădilă, şeful de promoţie al acestui an, a câştigat şi Bursa Ionuț Popescu, în valoare de 600 euro şi oferită anual cursantului Școlii ADC*RO care se situează pe primul loc la finalul școlii.
„Școala ADC e unul dintre motivele pentru care m-am mutat în București mai repede decât mi-am propus inițial. E un privilegiu să vii într-un loc în care niște oameni împart cu tine lucruri pe care le-au adunat într-o carieră, fără să răsfoiască un catalog. Să stai și să asculți ce au de zis, să-ți arate campanii de referință și să-ți explice de ce au funcționat. Să-ți spună ce și-ar fi dorit ei să știe în începuturile lor.
Am avut mereu probleme cu conformarea, iar în Școala ADC am realizat, încă o dată, că e ok să fie așa. Vă mulțumesc pentru tot ce faceți.”, afirmă Cătălin Bădilă.
Premiul special Best Key Visual a fost oferit de Shutterstock și reprezintă un abonament valabil 1 an în valoare de aproximativ 1500 de euro. Unibet a susținut premiul special Best Video și a oferit suma de 100 de euro pentru cea mai bună execuție Video. Toți absolvenţii ediţiei au primit și revista Lürzer's Archive, alături de abonamente la întreaga colecţie digitală a renumitei publicaţii.
Pe parcursul școlii, portofoliile finale au fost realizate cu sprijinul Shutterstock, care a pus la dispoziție cursanților Școlii ADC 2020 conturi dedicate, prin care aceștia s-au putut folosi de diverse materiale foto-video pentru a-și pune în practică ideile creative.
Școala ADC a organizat ediția aceasta și o serie de workshopuri de strategie, art direction și scriere creativă. Invitați: Ștefan Chirițescu - Head of Strategy Kubis & Cheil Centrade, Eugen Erhan - Graphic Designer și Bogdan Răileanu - Scriitor & Senior Copywriter DDB România.
Board-ul de tutori al ediției 2020 a fost format din: Adrian Preda, Andrei Tripșa, Cătălin Rusu, Claudiu Dobriță, Laura Nedelschi, Liviu Ţurcanu, Radu Pilat, Șerban Alexandrescu, Ştefan Vasilachi și Theodor Sandu.
Toate portofoliile absolvenților sunt urcate pe site-ul școlii, care funcționează an de an ca un motor de căutare util pentru agenții.
Evenimentul a fost organizat de: ADC România
Cu sprijinul: The Institute
Susținut de: Unibet și Shutterstock
Parteneri media: Iqads, Smark și Lürer’s Archive
Live Streaming by: ExtraWork
Școala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute. O nouă sesiune de înscrieri va avea loc în toamna acestui an.
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania