Școala IAA de Marketing și Comunicare, cel mai complex program de pregătire profesională realizat de asociația profesională a industriei marcomm (IAA România), revine cu o ofertă educațională revizuită, pentru a ține cont de normele sanitare și de distanțarea fizică.
Astfel, Școala IAA va relua din septembrie cursurile într-un format hibrid: sesiuni online de teorie, alături de exerciții de echipă realizate remote și completate de sesiuni offline, concise, pentru discuții de grup, necesare unei înțelegeri aprofundate a conceptelor și proceselor și a modului în care acestea se aplică.
În plus, fiecare curs va include abordări de criză prin studii de caz, referințe sau discuții de grup necesare dezvoltării unei reziliențe strategice în fața incertitudinii. De exemplu, la Modulul Strategic se vor discuta și despre oportunități de business și business crisis. Mai departe, cursanții vor aprofunda strategia de marketing și strategia de comunicare dar vor învăța și despre strategii de criză.
Modulul Marketing și Comunicare Strategică va avea loc în perioada 4 septembrie – 21 noiembrie, iar înscrierile sunt deschise până pe 21 august, completând acest formular.
În cazul Modulului Media cursanții vor învăța despre cum procedăm în cazul unei crize atunci când campania media e on-going cât și perspective ale construcției de brand pe timp de criză. Ce impact are o criză asupra performanței media și cum se izolează efectele acesteia de rezultate sau ce diferențe de propagare a efectelor de criză există între mediile publicitare sunt câteva din subiectele pe care trainerii le vor aborda.
Modulul Strategie și Planificare Media va avea loc în perioada 11 septembrie – 14 noiembrie. Înscrierile sunt deschise până pe 28 august, prin completarea acestui formular. De asemenea, Modulul Media este singurul care oferă și un preț pentru studenți: 500 EUR + tva.
Laura Tampa, Directoarea Școlii IAA explică:
„În acest val de digitalizare forțată, au apărut foarte multe oferte de webinarii gratuite, iar unele dintre ele sunt chiar interesante. Însă uneori, mai ales la început de drum sau când faci o schimbare laterală în carieră, ai nevoie de un cadru care să-ți ofere contextul global, să te ajute să ai privirea de ansamblu astfel încât să înțelegi subiectul de la A la Z. Altfel, informația e preluată fragmentat și e posibil ca atunci când încerci să o aplici la job, rezultatul să fie tot unul fragmentat și lipsit de coerență”.
Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării și Modulul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală vor fi reluate în a doua parte a lunii octombrie.
Fiecare modul va putea găzdui, fizic, maxim 20 participanți la o întâlnire față în față, însă, în total, cursurile vor putea acomoda mai mulți cursanți, prin componenta online. Acestea vor fi disponibile doar celor înscriși. Întâlnirile față în față vor fi organizate cu respectarea tuturor măsurilor sanitare și de distanțare fizică în vigoare. Organizatorii vor pune la dispoziția participanților dezinfectant și măști de unică folosință, iar spațiul de întâlnire e suficient de spațios pentru a putea păstra distanța necesară.
__________________________________________________________
Școala IAA este unul dintre cele mai longevive proiecte ale IAA România și singurul program autohton tip mini-MBA dedicat profesioniștilor din marketing și comunicare. Școala IAA a demarat în 2006 și a pregătit, până în prezent, peste 600 de absolvenți.
Astfel, Școala IAA va relua din septembrie cursurile într-un format hibrid: sesiuni online de teorie, alături de exerciții de echipă realizate remote și completate de sesiuni offline, concise, pentru discuții de grup, necesare unei înțelegeri aprofundate a conceptelor și proceselor și a modului în care acestea se aplică.
În plus, fiecare curs va include abordări de criză prin studii de caz, referințe sau discuții de grup necesare dezvoltării unei reziliențe strategice în fața incertitudinii. De exemplu, la Modulul Strategic se vor discuta și despre oportunități de business și business crisis. Mai departe, cursanții vor aprofunda strategia de marketing și strategia de comunicare dar vor învăța și despre strategii de criză.
Modulul Marketing și Comunicare Strategică va avea loc în perioada 4 septembrie – 21 noiembrie, iar înscrierile sunt deschise până pe 21 august, completând acest formular.
În cazul Modulului Media cursanții vor învăța despre cum procedăm în cazul unei crize atunci când campania media e on-going cât și perspective ale construcției de brand pe timp de criză. Ce impact are o criză asupra performanței media și cum se izolează efectele acesteia de rezultate sau ce diferențe de propagare a efectelor de criză există între mediile publicitare sunt câteva din subiectele pe care trainerii le vor aborda.
Modulul Strategie și Planificare Media va avea loc în perioada 11 septembrie – 14 noiembrie. Înscrierile sunt deschise până pe 28 august, prin completarea acestui formular. De asemenea, Modulul Media este singurul care oferă și un preț pentru studenți: 500 EUR + tva.
Laura Tampa, Directoarea Școlii IAA explică:
„În acest val de digitalizare forțată, au apărut foarte multe oferte de webinarii gratuite, iar unele dintre ele sunt chiar interesante. Însă uneori, mai ales la început de drum sau când faci o schimbare laterală în carieră, ai nevoie de un cadru care să-ți ofere contextul global, să te ajute să ai privirea de ansamblu astfel încât să înțelegi subiectul de la A la Z. Altfel, informația e preluată fragmentat și e posibil ca atunci când încerci să o aplici la job, rezultatul să fie tot unul fragmentat și lipsit de coerență”.
Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării și Modulul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală vor fi reluate în a doua parte a lunii octombrie.
Fiecare modul va putea găzdui, fizic, maxim 20 participanți la o întâlnire față în față, însă, în total, cursurile vor putea acomoda mai mulți cursanți, prin componenta online. Acestea vor fi disponibile doar celor înscriși. Întâlnirile față în față vor fi organizate cu respectarea tuturor măsurilor sanitare și de distanțare fizică în vigoare. Organizatorii vor pune la dispoziția participanților dezinfectant și măști de unică folosință, iar spațiul de întâlnire e suficient de spațios pentru a putea păstra distanța necesară.
__________________________________________________________
Școala IAA este unul dintre cele mai longevive proiecte ale IAA România și singurul program autohton tip mini-MBA dedicat profesioniștilor din marketing și comunicare. Școala IAA a demarat în 2006 și a pregătit, până în prezent, peste 600 de absolvenți.