Pasiunea Silviei pentru artă vine încă din copilărie, dar a început să se concretize în liceu. A urmat cursurile Liceului de Artă Victor Brauner din Piatra Neamț, pe urmă a urmat Univestiatea Națională de Arte Bucureşti, Specializarea Scenografie, iar anul acesta a absolvit la Univestitatea de Arhitectură şi Urbanism Ion Mincu, Arhitectură de Interior.
În toţi aceşti ani a avut multe activitaţi, dar cele mai dragi rămân: prima expoziţie personală, participarea la Qvatrienala de scenografie, Praga, premiul I la concursul Zumtobel şi desigur premiul pentru cea mai bună lucrare de diplomă Arhitectură şi Urbanism Ion Mincu, Facultatea de Arhitectură de Interior.
THEATER MACHINE-TEATRU NECONVENȚIONAL-HALELE CAROL, BUCUREȘTI
Teatrul nu mai depinde de un loc anume, el poate fi reprezentat oriunde, pe stradă, în cafenele, în spaţii abandonate, tot ce contează este legătura dintre spectacol şi spectator, privitorul devine parte integrală a actului creator. Sub acest context actual şi inspirată de Mayerhold cu ale sale abordări deconstructiviste, scenă fără limite, decoruri ce reprezintă organele unor maşinării a luat naştere proiectul Theater Machine.
Theater Machine a pornit de la ideea conversiei fostelor Uzine Wolf într-o maşinărie de teatru ce cuprinde o sală mare, clasică, o sală experimentală şi un amfiteatru în aer liber. Atenţia mea s-a îndreptat asupra sălii expeimentale. Fosta hală a compresoarelor s-a transformat intr-un spaţiu multifuncţional, având ca funcţiune principală teatru.
Flexibilitatea zonei de teatru este dată de pereţii amovibili şi gradenele îngropate în pardoseală, acestă abordare a spaţiului oferă posibilitatea de a avea ocazional si-un spaţiu liber. Puncte fixe (grupuri sanitare, cabine actori) sunt distribuite în două nuclee centrale, permiţând astfel posibilitatea de a se circula perimetral şi de a percepe spaţiul în întregime.
Flexibilitatea zonei de teatru este dată de pereţii amovibili şi gradenele îngropate în pardoseală, acestă abordare a spaţiului oferă posibilitatea de a avea ocazional si-un spaţiu liber. Puncte fixe (grupuri sanitare, cabine actori) sunt distribuite în două nuclee centrale, permiţând astfel posibilitatea de a se circula perimetral şi de a percepe spaţiul în întregime.
În toţi aceşti ani a avut multe activitaţi, dar cele mai dragi rămân: prima expoziţie personală, participarea la Qvatrienala de scenografie, Praga, premiul I la concursul Zumtobel şi desigur premiul pentru cea mai bună lucrare de diplomă Arhitectură şi Urbanism Ion Mincu, Facultatea de Arhitectură de Interior.
THEATER MACHINE-TEATRU NECONVENȚIONAL-HALELE CAROL, BUCUREȘTI
Teatrul nu mai depinde de un loc anume, el poate fi reprezentat oriunde, pe stradă, în cafenele, în spaţii abandonate, tot ce contează este legătura dintre spectacol şi spectator, privitorul devine parte integrală a actului creator. Sub acest context actual şi inspirată de Mayerhold cu ale sale abordări deconstructiviste, scenă fără limite, decoruri ce reprezintă organele unor maşinării a luat naştere proiectul Theater Machine.
Theater Machine a pornit de la ideea conversiei fostelor Uzine Wolf într-o maşinărie de teatru ce cuprinde o sală mare, clasică, o sală experimentală şi un amfiteatru în aer liber. Atenţia mea s-a îndreptat asupra sălii expeimentale. Fosta hală a compresoarelor s-a transformat intr-un spaţiu multifuncţional, având ca funcţiune principală teatru.
Flexibilitatea zonei de teatru este dată de pereţii amovibili şi gradenele îngropate în pardoseală, acestă abordare a spaţiului oferă posibilitatea de a avea ocazional si-un spaţiu liber. Puncte fixe (grupuri sanitare, cabine actori) sunt distribuite în două nuclee centrale, permiţând astfel posibilitatea de a se circula perimetral şi de a percepe spaţiul în întregime.
Flexibilitatea zonei de teatru este dată de pereţii amovibili şi gradenele îngropate în pardoseală, acestă abordare a spaţiului oferă posibilitatea de a avea ocazional si-un spaţiu liber. Puncte fixe (grupuri sanitare, cabine actori) sunt distribuite în două nuclee centrale, permiţând astfel posibilitatea de a se circula perimetral şi de a percepe spaţiul în întregime.