who
Sensibilitatea și îngrijorarea față de o lume vlăguită de resurse au condus procesul de creație al Silviei Șerban către realizarea de haine modulare ori cu pierderi zero de material. Minimaliste sau cu detalii postmoderne, propunerile sale sunt versatile și fiecare înseamnă cel puțin două ținute.
what
Prin 2010 Philip Kotler sugera importanța bunăstării consumatorului, anunțând tendința marketingului sustenabil. O idee foarte sexy, pe care mulți designeri au îmbrățișat-o, Silvia Șerban făcând deja parte din categoria celor cu viziune sustenabilă. S-au făcut studii, controversele există, iar vânzările arată realitatea: consumatorul validează. Dacă haina este un gen de limbaj mai există oare emoție în moda de azi? În fast-fashion mai avem timp să creăm emoții sau uităm să mai simțim ceva relevant cu ceea ce purtăm? Ne mai amintim momentele petrecute cu o haină care a costat bani și timp? Designerii propun haine modulare, găsesc colaborari în zone defavorizate sau reciclează stocurile, demonstrând că sustenabilitatea este un subiect la modă. Este nevoie de o schimbare de mentalitate? Pot designerii să o influențeze? Într-un mod creativ, Silvia Șerban și invitații săi vor căuta răspunsuri care să inspire și să genereze cuvinte noi în dicționarul modei sustenabile.
Printre invitații Silviei se numără Luca Olivini, Eco Hub Material Manager pentru C.L.A.S.S. (Creativity Lifestyle And Sustainable Synergy), o companie din Milano a cărei viziune presupune o abordare tridimensională asupra fashion-ului, cultivând creativitatea, inovația și responsabilitatea față de produse, procese și comunicare.
***
20 MAI / 18:30 - 20:30
@Hotel Epoque, Cismigiu Central Park 17C Intrarea Aurora, în Cartierul Creativ
Sensibilitatea și îngrijorarea față de o lume vlăguită de resurse au condus procesul de creație al Silviei Șerban către realizarea de haine modulare ori cu pierderi zero de material. Minimaliste sau cu detalii postmoderne, propunerile sale sunt versatile și fiecare înseamnă cel puțin două ținute.
what
Prin 2010 Philip Kotler sugera importanța bunăstării consumatorului, anunțând tendința marketingului sustenabil. O idee foarte sexy, pe care mulți designeri au îmbrățișat-o, Silvia Șerban făcând deja parte din categoria celor cu viziune sustenabilă. S-au făcut studii, controversele există, iar vânzările arată realitatea: consumatorul validează. Dacă haina este un gen de limbaj mai există oare emoție în moda de azi? În fast-fashion mai avem timp să creăm emoții sau uităm să mai simțim ceva relevant cu ceea ce purtăm? Ne mai amintim momentele petrecute cu o haină care a costat bani și timp? Designerii propun haine modulare, găsesc colaborari în zone defavorizate sau reciclează stocurile, demonstrând că sustenabilitatea este un subiect la modă. Este nevoie de o schimbare de mentalitate? Pot designerii să o influențeze? Într-un mod creativ, Silvia Șerban și invitații săi vor căuta răspunsuri care să inspire și să genereze cuvinte noi în dicționarul modei sustenabile.
Printre invitații Silviei se numără Luca Olivini, Eco Hub Material Manager pentru C.L.A.S.S. (Creativity Lifestyle And Sustainable Synergy), o companie din Milano a cărei viziune presupune o abordare tridimensională asupra fashion-ului, cultivând creativitatea, inovația și responsabilitatea față de produse, procese și comunicare.
***
20 MAI / 18:30 - 20:30
@Hotel Epoque, Cismigiu Central Park 17C Intrarea Aurora, în Cartierul Creativ