The Institute deschide de astǎzi, 1 octombrie, perioada de înscrieri în competiţia Internetics 2018, ediţia cu numǎrul XVIII. Ȋnscrierile se vor putea face pânǎ pe 22 octombrie 2018 29 octombrie 2018, pe site-ul www.internetics.ro.
Festivalul prezintă schimbări importante în structura de competiție, din punct de vedere al categoriilor, sistemului de punctare, dar și al procesului de jurizare. Astfel, pentru o redare fidelă a pieței și a trendurilor din domeniu, Internetics vorbește despre mediile de comunicare digitală și rolul lor în redarea atributelor de brand, despre strategiile de digital prin care brandul se apropie și interacționează cu targetul și despre campaniile complexe care integrează coerent toate componentele digitale.
Competiția Internetics 2018 are, începând cu acest an, 3 categorii principale: Digital Platforms, Digital Strategies și Interactive Campaigns, cu un grup de jurați dedicat fiecărei categorii. Sistemul de puncte este de asemenea diferențiat în funcție de cele trei categorii, sistem ce duce la final spre titlul de „Agency of the Year”, dar și spre acordarea titlului de „Digital Client of the Year”, atribuit companiei care dovedește cea mai eficientă și creativă prezență în mediul online.
„Comunicarea digitala are cea mai spectaculoasă creștere din ultimii ani și devine tot mai mult un motor esențial în succesul de marketing al oricărei companii. Noile tehnologii în permanentă dezvoltare, noile strategii de comunicare online care mizeazǎ pe dialogul direct şi relevant pentru consumator și conținutul original creat de branduri pe care îl vedem constant în spațiul virtual merită și trebuie promovate. Internetics, ajuns deja la ediția cu numărul 18, își propune să ofere an de an un format de competiție adaptat trendurilor din piaţǎ, dar și să ofere un spațiu al dialogului și al colaborărilor.”, declară Andrei Borțun, CEO The Institute.
Pentru susținerea proiectelor de comunicare online dezvoltate pentru sectorul asociativ, în parteneriat cu Gala Societǎţii Civile, înscrierea în competiție va fi gratuită în secțiunile „Social campaigns, political and awareness messages”.
Agenţiile şi companiile pot înscrie în competiţie lucrǎri derulate în perioada 17 octombrie 2017 –22 octombrie 29 octombrie 2018. Pentru mai multe informaţii despre structura competiţiei și taxele de participare, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Internetics 2018 se va desfășura în perioada 22-28 noiembrie. Detaliile despre gala de premiere de anul acesta și evenimentele din jurul competiției vor fi comunicate în curând.
Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care stabileste standardele în comunicarea online din România. Festivalul premieazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategicǎ. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.
The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 20 de ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.
Festivalul prezintă schimbări importante în structura de competiție, din punct de vedere al categoriilor, sistemului de punctare, dar și al procesului de jurizare. Astfel, pentru o redare fidelă a pieței și a trendurilor din domeniu, Internetics vorbește despre mediile de comunicare digitală și rolul lor în redarea atributelor de brand, despre strategiile de digital prin care brandul se apropie și interacționează cu targetul și despre campaniile complexe care integrează coerent toate componentele digitale.
Competiția Internetics 2018 are, începând cu acest an, 3 categorii principale: Digital Platforms, Digital Strategies și Interactive Campaigns, cu un grup de jurați dedicat fiecărei categorii. Sistemul de puncte este de asemenea diferențiat în funcție de cele trei categorii, sistem ce duce la final spre titlul de „Agency of the Year”, dar și spre acordarea titlului de „Digital Client of the Year”, atribuit companiei care dovedește cea mai eficientă și creativă prezență în mediul online.
„Comunicarea digitala are cea mai spectaculoasă creștere din ultimii ani și devine tot mai mult un motor esențial în succesul de marketing al oricărei companii. Noile tehnologii în permanentă dezvoltare, noile strategii de comunicare online care mizeazǎ pe dialogul direct şi relevant pentru consumator și conținutul original creat de branduri pe care îl vedem constant în spațiul virtual merită și trebuie promovate. Internetics, ajuns deja la ediția cu numărul 18, își propune să ofere an de an un format de competiție adaptat trendurilor din piaţǎ, dar și să ofere un spațiu al dialogului și al colaborărilor.”, declară Andrei Borțun, CEO The Institute.
Pentru susținerea proiectelor de comunicare online dezvoltate pentru sectorul asociativ, în parteneriat cu Gala Societǎţii Civile, înscrierea în competiție va fi gratuită în secțiunile „Social campaigns, political and awareness messages”.
Agenţiile şi companiile pot înscrie în competiţie lucrǎri derulate în perioada 17 octombrie 2017 –
Internetics 2018 se va desfășura în perioada 22-28 noiembrie. Detaliile despre gala de premiere de anul acesta și evenimentele din jurul competiției vor fi comunicate în curând.
Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care stabileste standardele în comunicarea online din România. Festivalul premieazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategicǎ. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.
The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 20 de ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.