Ȋncepând de astăzi, 21 septembrie și până în data de 23 octombrie, lucrările pot fi înscrise în competiția Internetics, online, prin completarea formularului disponibil pe www.internetics.ro. Jurizarea proiectelor înscrise se va face la finalul lunii octombrie.
Festivalul pǎstreazǎ structura de competiţie de anul trecut, în ceea ce priveşte sistemul de premii - cu trofee de Aur şi Argint pentru fiecare categorie şi sistemul de calcul pentru titlul de Agenţia Anului. Rǎmân în joc şi premiile speciale acordate an de an, pentru Best Use of Technology şi Most Creative Client of the Year. Agenţia anului 2016 a fost MRM // McCann.
Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor.
Pentru mai multe informaţii despre structura competiţiei, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Festivalul este susținut de Ciuc, Absolut și glo iFuse.
Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei. Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia. Prin gala de premiere, expoziții, conferințe şi evenimentele organizate, Internetics Digital Week are ca scop promovarea şi reunirea businessurilor creative digitale.
Festivalul pǎstreazǎ structura de competiţie de anul trecut, în ceea ce priveşte sistemul de premii - cu trofee de Aur şi Argint pentru fiecare categorie şi sistemul de calcul pentru titlul de Agenţia Anului. Rǎmân în joc şi premiile speciale acordate an de an, pentru Best Use of Technology şi Most Creative Client of the Year. Agenţia anului 2016 a fost MRM // McCann.
Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor.
Pentru mai multe informaţii despre structura competiţiei, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Festivalul este susținut de Ciuc, Absolut și glo iFuse.
Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei. Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia. Prin gala de premiere, expoziții, conferințe şi evenimentele organizate, Internetics Digital Week are ca scop promovarea şi reunirea businessurilor creative digitale.