„Excesivul e noul normcore și ginul, noua cupă de șampanie. Let’s drink & gossip despre influența în online, marca personală cu alonjă și curajul de a fi diferit în „bastide-ul” MORODAN din centrul Bucureștilor, în prezența încântătoarei Ana, gazdă domniilor voastre din salonul aristocrației mileniste.”
Strada Aurel Vlaicu, nr. 137
21 mai – 5 iunie // de la 10:00 la 18:00
Din 2015, marca Morodan este derivată în magazinul online Morordan Shop, primul proiect retail de „univers personal de influencer” din România. Colecția magazinului este o declinare a personajului aristocratic digital, contesa Ana, cu linii de fashion, deco și accesorii în stilul extravaganței Lady Morodan. În propriul sediu și birou pentru Morodan Team, într-un showroom pentru Morodan Shop.
În 2016 Ana și echipa ei lansează Morodan Blogging Academy, for extravagantly successful influencers. Un proiect despre care veți auzi toate detaiile în curând. Povestea mărcii Morodan este construită pe valorile: sinceritate, autoironie, umor și inovație (în traducere liberă: „fără frică”).
Strada Aurel Vlaicu, nr. 137
21 mai – 5 iunie // de la 10:00 la 18:00
Din 2015, marca Morodan este derivată în magazinul online Morordan Shop, primul proiect retail de „univers personal de influencer” din România. Colecția magazinului este o declinare a personajului aristocratic digital, contesa Ana, cu linii de fashion, deco și accesorii în stilul extravaganței Lady Morodan. În propriul sediu și birou pentru Morodan Team, într-un showroom pentru Morodan Shop.
În 2016 Ana și echipa ei lansează Morodan Blogging Academy, for extravagantly successful influencers. Un proiect despre care veți auzi toate detaiile în curând. Povestea mărcii Morodan este construită pe valorile: sinceritate, autoironie, umor și inovație (în traducere liberă: „fără frică”).