Școala ADC, cel mai longeviv proiect ADC România, a sărbătorit în mai absolvenții ediției cu numărul 10. Școala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității; un proiect educațional ce contribuie la viitorul industriei de comunicare.
Conform statisticilor realizate de către ADC*RO, aproximativ jumătate dintre cei peste 500 de absolvenți ai Școlii ADC lucrează în publicitate, iar alți 20 % au joburi conexe cu industria.
I-am luat la întrebări pe cei mai recenți, Top 10 Școala ADC, promoția 2018. Cătălina Groza, locul 7 în promoția ei, ne povestește despre cum a fost la școală, dar și ce a urmat după:
1. Spune-ne în primul rând cum ai ajuns la Școala ADC – de unde ai auzit de proiect, ce te-a făcut să aplici?
Am auzit de Școala ADC încă din primul an de facultate, dar ce m-a făcut să aplic a fost o colegă care s-a înscris în anul III și m-a încurajat să mă bag și eu. M-a asigurat că oamenii de acolo nu mănâncă pe nimeni și sunt chiar faini. And she was right. Mai mult, la final s-a lăsat cu un portofoliu și cu o grămadă de tips&tricks.
2. Ce ți-a plăcut cel mai mult la școală și de ce?
4. Dacă ai fi putut avea profesor la Școala ADC*RO pe oricine dintre legendele publicității, pe cine ai fi vrut și de ce? (nu din Ro)
William Bernbach all the way, pentru că a schimbat advertisingul, a dat un reset creativ industriei.
5. Ce a urmat pentru tine după Școala ADC*RO?
Un internship la MRM Worldwide România, unde am învățat foarte multe lucruri și am cunoscut oameni pasionați de ceea ce fac.
6. Ce înseamnă pentru tine să atingi un “career top”?
Încerc să iau lucrurile pas cu pas. Cred că cel mai important este să găsești mereu oportunități din care să înveți ceva nou, să încerci să te inspiri constant din zone care nu aparțin sferei tale de gândire.
7. Dă-ne link cu campania ta preferată all time
Școala ADC*RO continuă și anul acesta, tutorii școlii așteaptă o nouă generație de tineri dornici să își prezinte ideile inovatoare și să afle care sunt criteriile prin care o idee poate fi și creativă, dar mai ales relevantă briefului.
Înscrierile la cea mai inedită școală de concept din România se fac aici, până pe 18 noiembrie.
Conform statisticilor realizate de către ADC*RO, aproximativ jumătate dintre cei peste 500 de absolvenți ai Școlii ADC lucrează în publicitate, iar alți 20 % au joburi conexe cu industria.
I-am luat la întrebări pe cei mai recenți, Top 10 Școala ADC, promoția 2018. Cătălina Groza, locul 7 în promoția ei, ne povestește despre cum a fost la școală, dar și ce a urmat după:
1. Spune-ne în primul rând cum ai ajuns la Școala ADC – de unde ai auzit de proiect, ce te-a făcut să aplici?
Am auzit de Școala ADC încă din primul an de facultate, dar ce m-a făcut să aplic a fost o colegă care s-a înscris în anul III și m-a încurajat să mă bag și eu. M-a asigurat că oamenii de acolo nu mănâncă pe nimeni și sunt chiar faini. And she was right. Mai mult, la final s-a lăsat cu un portofoliu și cu o grămadă de tips&tricks.
2. Ce ți-a plăcut cel mai mult la școală și de ce?
Școala ADC m-a scos din zona de confort, m-a făcut să nu mă opresc la primele idei și să sap (mult și bine) după insighturi.
3. Care a fost, pentru tine, cel mai bun sfat auzit la școală?
Să ne imaginăm că brandul este o persoană, să ne imaginăm cum vorbește, cum se îmbracă și cu cine umblă. Pentru că așa o să ne dăm seama dacă soluția pe care o propunem se potrivește brandului.
3. Care a fost, pentru tine, cel mai bun sfat auzit la școală?
Să ne imaginăm că brandul este o persoană, să ne imaginăm cum vorbește, cum se îmbracă și cu cine umblă. Pentru că așa o să ne dăm seama dacă soluția pe care o propunem se potrivește brandului.
4. Dacă ai fi putut avea profesor la Școala ADC*RO pe oricine dintre legendele publicității, pe cine ai fi vrut și de ce? (nu din Ro)
William Bernbach all the way, pentru că a schimbat advertisingul, a dat un reset creativ industriei.
5. Ce a urmat pentru tine după Școala ADC*RO?
Un internship la MRM Worldwide România, unde am învățat foarte multe lucruri și am cunoscut oameni pasionați de ceea ce fac.
6. Ce înseamnă pentru tine să atingi un “career top”?
Încerc să iau lucrurile pas cu pas. Cred că cel mai important este să găsești mereu oportunități din care să înveți ceva nou, să încerci să te inspiri constant din zone care nu aparțin sferei tale de gândire.
7. Dă-ne link cu campania ta preferată all time
Școala ADC*RO continuă și anul acesta, tutorii școlii așteaptă o nouă generație de tineri dornici să își prezinte ideile inovatoare și să afle care sunt criteriile prin care o idee poate fi și creativă, dar mai ales relevantă briefului.
Înscrierile la cea mai inedită școală de concept din România se fac aici, până pe 18 noiembrie.