The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Top 10 Școala ADC 2018 // Monica-Ana Casangiu

Interview / 23 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • Top 10 Școala ADC 2018 // Monica-Ana Casangiu
  • Top 10 Școala ADC 2018 // Monica-Ana Casangiu
  • Top 10 Școala ADC 2018 // Monica-Ana Casangiu
  • Top 10 Școala ADC 2018 // Monica-Ana Casangiu
  • Top 10 Școala ADC 2018 // Monica-Ana Casangiu
1/5
Școala ADC, cel mai longeviv proiect ADC România, a sărbătorit în mai absolvenții ediției cu numărul 10. Școala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității; un proiect educațional ce contribuie la viitorul industriei de comunicare.



Conform statisticilor realizate de către ADC*RO, aproximativ jumătate dintre cei peste 500 de absolvenți ai Școlii ADC lucrează în publicitate, iar alți 20 % au joburi conexe cu industria.

I-am luat la întrebări pe cei mai recenți, Top 10 Școala ADC, promoția 2018. Monica-Ana Casangiu, locul 4 în promoția ei și câștigătoare a premiului Best Video, ne povestește despre cum a fost la școală, dar și ce a urmat după:



1. Spune-ne în primul rând cum ai ajuns la Școala ADC – de unde ai auzit de proiect, ce te-a făcut să aplici?

În anul II de facultate (SNSPA, Publicitate) m-am interesat ce activități extra folositoare aș putea face și un profesor mi-a recomandat Școala ADC. Recomandarea lui, a unor prieteni și lista de mentori au fost motivele principale pentru care m-am înscris.
Îmi doream o carieră in publicitate și pentru ca voiam să învăț de la oameni cu experiență care lucrează în agenții și știu cum funcționează treaba în publicitate am zis why not? Lets get this bread

2. Ce ți-a plăcut cel mai mult la școală și de ce?

Cel mai mult mi-a plăcut atmosfera de la cursuri și sinceritatea mentorilor.
Școala ADC mi-a oferit o altă perspectivă asupra publicității, una mai realistă și mai puțin „formală” decât cea oferită de facultate.

3. Care a fost, pentru tine, cel mai bun sfat auzit la școală?

Sunt multe, dar cred că cele mai relevante sunt: “Creativitatea se exersează, nu îți cad idei bune din cer” si “Publicitatea este o joacă serioasă”.
Long story short, am învățat cum poate lua naștere o idee solidă, și cum creativitatea trebuie să fie în permanență stimulată.



4. Dacă ai fi putut avea profesor la Școala ADC*RO pe oricine dintre legendele publicității, pe cine ai fi vrut și de ce? (nu din Ro)

Bernbach pentru schimbarea pe care a adus-o în publicitate sau Marco Cremona pentru perspectiva lui asupra curiozității si evoluției domeniului.

5. Ce a urmat pentru tine după Școala ADC*RO?

Un internship plătit de 3 luni la Mercury360, urmat de o angajare pe postul de Junior Copy. ^_^



6. Ce înseamnă pentru tine să atingi un “career top”?

Hmm, se schimbă în fiecare zi.
Dar un goal de-al meu e să nu mă opresc din învățat niciodată, indiferent de ce poziție voi ocupa.

7. Dă-ne link cu campania ta preferata all time

Evident, nu mă pot decide, dar îmi plac mult spoturile astea:







Școala ADC*RO continuă și anul acesta, tutorii școlii așteaptă o nouă generație de tineri dornici să își prezinte ideile inovatoare și să afle care sunt criteriile prin care o idee poate fi și creativă, dar mai ales relevantă briefului. Înscrierile la cea mai inedită școală de concept din România se fac aici, până pe 18 noiembrie.