The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2017

Article / 06 Iul 2017 / INSTITUTE.RO
  • TOP 3 ADC*RO // IUNIE 2017
1/1
 În fiecare lună, membrii Art Directors Club România aleg top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă. Proiectul își propune să evidențieze ideile bune ale echipelor de creație și să ofere o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr. 

Hye Studio, Ogilvy Romania și Heist Industries au avut în luna iunie, conform membrilor ADC România, cele mai creative idei.

Idea campaniei care ocupă locul I le aparține celor de la Hye Studio. Campania Public Hye reprezintă demersul lor de a face curățenie vizuală în spațiul public din capitală. Până în acest moment, agenția a prezentat propunerile pentru Typography și Stema orașului. Echipa este formatǎ din Laura Ristea, Alin Tămășan şi Bogdan Dumitrache.



„Identitatea unui oraș înseamnă mai mult decât un logo. Ea se manifestă prin experiența pe care cetățeanul-user o are cu instituțiile și serviciile publice, transportul local, signaletica și orientarea urbană sau evenimentele reprezentative ale orașului.”, povesteşte Hye Studio pe site-ul proiectului.


“Întotdeauna am zis că topul ADC*RO ar trebui să fie un loc pentru campanii reale, făcute pe brief-uri primite de la clienți adevărați. Dar de data asta oamenii de la Hye Studio au fost nevoiți să își scrie singuri un brief pe care primii gospodari n-ar fi știut niciodată să-l scrie și n-ar fi știut niciodată cui să-l dea. Iar când vezi ce le-a ieșit, nu te mai întrebi dacă merită sau nu un loc de cinste în topul ăsta. Te întrebi cum naiba facem să se adopte oficial toate soluțiile propuse de ei. Cine strânge semnăturile?”, declară Vlad Lazăr, Creative Director Headvertising & membru ADC*RO.

Locul al doilea este ocupat de Ogilvy România pentru campania Ciuc - Lumea Nouă. Declinată 360˚, Lumea Nouă este despre o nouă cultură, un nou spirit de viaţă. Spoturile Ciuc premiate de către ADC, parte din această campanie, sunt:

Debutul campaniei (echipǎ: Paul Dersidan - Senior Art Director şi Adrian Diac – Copywriter)


Ciuc și Ana Ularu arată o nouă față a Bucureștiului. În Lumea Nouă, oamenii găsesc inspirație în tot ce le oferă orașul. Ana prezintă de data aceasta o poezie a străzii construită din expresiile găsite pe pereții din oraș. (echipǎ: Paul Dersidan // Senior Art Director, Nadejda Ghilca, Andrei Detesan // Art Director & Adrian Diac, Irina Szellelki // Copywriter


The Cyber Radars realizat în aplicația Waze (locul 3 în luna iunie), semnat de Heist Industries, a constat în amplasarea unor radare false, pe perioada vacanței de Rusalii, care să forțeze șoferii să circule regulamentar. Potrivit polițiștilor, au fost înregistrate cu jumătate mai puține accidente decât anul trecut, în aceeași perioadă. Parte din echipa care a lucrat pe proiect: Ana Rinderu // Senior Copywriter & Radu Pilat // Creative Director.

Mențiunile lunii iunie merg la: 

·       Delaco FanTastic / FanBranza – realizată de Arnold Estefan // Art Director & Raluca Feher // Copywriter


 
·       Arca lui Corso – realizată de Irina Iliescu // Art Director & Ionut Iordache // Copywriter (Graffiti BBDO)



·       KFC Freshness - Fii pe bune, nu perfect (McCann Worldgroup Romania). Echipa: Lia Bira // Senior Art Director & Alex Vasile // Senior Copywriter (McCann Worldgroup Romania) si Miruna Macri // Art Director & Alexandros Charangionis (MRM Worldwide Romania)


Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.

Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.