În fiecare lună, membrii Art Directors Club România aleg top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă. Proiectul își propune să evidențieze ideile bune ale echipelor de creație și să ofere o imagine a pieței românești cât mai aproape de adevăr.
Mai
FIA/ACR - Plimbă Ursul (Publicis România și Nurun România) ocupă primul loc în topul lunii mai. Pe locul doi este NN - Fetița cu buline (Headvertising), urmată de Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” & WWF România – Diodrama (Publicis România) pe trei.
1. Idee: Plimbă Ursul
Brand: FIA/ACR
Agenție: Publicis România și Nurun România
Echipa: Adrian Ioța (Art Director) & Mihai Costache (Copywriter)
Andreea Ghenoiu, membru ADC*RO și Group Creative Director Jazz a explicat de ce campania a primit votul ei: „De ce nota maximă fără ezitare? Pentru că e clar din seria „aș fi vrut să am eu ideea asta”. Pentru că am copii, pentru că mă enervează viteza la volan, pentru că îmi plac jocurile pe telefon. Așa că bravo! Pentru idee, dar și pentru execuție. Arată super frumos ilustrațiile și naming-ul e fun. La mai multe!”
2. Idee: Fetița cu Buline
Brand: NN
Agenție: Headvertising
Echipa: Andrei Beșliu (Art Director) & Rafaela Beldie(Copywriter)
Mai
FIA/ACR - Plimbă Ursul (Publicis România și Nurun România) ocupă primul loc în topul lunii mai. Pe locul doi este NN - Fetița cu buline (Headvertising), urmată de Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” & WWF România – Diodrama (Publicis România) pe trei.
1. Idee: Plimbă Ursul
Brand: FIA/ACR
Agenție: Publicis România și Nurun România
Echipa: Adrian Ioța (Art Director) & Mihai Costache (Copywriter)
Andreea Ghenoiu, membru ADC*RO și Group Creative Director Jazz a explicat de ce campania a primit votul ei: „De ce nota maximă fără ezitare? Pentru că e clar din seria „aș fi vrut să am eu ideea asta”. Pentru că am copii, pentru că mă enervează viteza la volan, pentru că îmi plac jocurile pe telefon. Așa că bravo! Pentru idee, dar și pentru execuție. Arată super frumos ilustrațiile și naming-ul e fun. La mai multe!”
2. Idee: Fetița cu Buline
Brand: NN
Agenție: Headvertising
Echipa: Andrei Beșliu (Art Director) & Rafaela Beldie(Copywriter)